zoektocht is begonnen e46 330i
Re: zoektocht is begonnen e46 330i
Hier het zelfde, ik keek voor een 330i met als eisen; niet al te hoge km stand en goed in de opties en aantoonbaar onderhoud en OEM binnen mijn budget
Dat bleek een zeer lastige opgave, toen besloten dat 325's ook mochten, immers vond ik mijn eisen van km stand, onderhoud en opties belangrijker. En uiteindelijk ook een prachtige 325 gevonden. Met een 330 was ik waarschijnlijk nog aan het zoeken geweest. Die enkeling die ik vond waren royaal boven budget. En nu geen moment spijt. Die extra PK zul je wel merken als je de max op zoek, maar in dagelijks gebruik is een 325 ook gewoon rap met de zelfde souplesse
Dat bleek een zeer lastige opgave, toen besloten dat 325's ook mochten, immers vond ik mijn eisen van km stand, onderhoud en opties belangrijker. En uiteindelijk ook een prachtige 325 gevonden. Met een 330 was ik waarschijnlijk nog aan het zoeken geweest. Die enkeling die ik vond waren royaal boven budget. En nu geen moment spijt. Die extra PK zul je wel merken als je de max op zoek, maar in dagelijks gebruik is een 325 ook gewoon rap met de zelfde souplesse
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019
Ligt eraan hoe je in het dagelijks verkeer rijdt 
Maar idd, een 325 trekt ook lekker.

Maar idd, een 325 trekt ook lekker.
Het is (eindelijk) raak : mooie facelift 330i met net 151k op de klok, volledig oem en voorzien van 2 sets 17inch (een set met nieuwe zomerbanden). Ik laat nieuwe instaplijsten monteren, de velgen opknappen en nog wat kleine dingen zodat hij tiptop afgeleverd wordt 
Iedereen bedankt voor de tips en inspiratie tijdens mijn zoektocht, ik weet niet of hij oem blijft...een Mtech pakket is wel heeeeel mooi...

Iedereen bedankt voor de tips en inspiratie tijdens mijn zoektocht, ik weet niet of hij oem blijft...een Mtech pakket is wel heeeeel mooi...
Geweldig nieuws Graaf, ben zeer benieuwd
Mtech pakket is OEM

Mtech pakket is OEM

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Is ook OEM.Graaaf schreef:ik weet niet of hij oem blijft...een Mtech pakket is wel heeeeel mooi...

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

oh gelukkig er leest nog iemand mee na 4 maanden gezeur van me
ik ga hem volgende week ophalen dan zal ik een nieuw topic openen met foto's en alle specs.
Ik heb nu al wel 2 vragen : is er een nette betaalbare optie voor een navigatie upgrade (liefst eentje die oem lijkt) en heeft iemand een link naar het overzicht van de velgen die destijds geleverd zijn ?

ik ga hem volgende week ophalen dan zal ik een nieuw topic openen met foto's en alle specs.
Ik heb nu al wel 2 vragen : is er een nette betaalbare optie voor een navigatie upgrade (liefst eentje die oem lijkt) en heeft iemand een link naar het overzicht van de velgen die destijds geleverd zijn ?
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik heb 6 maanden gezocht voordat ik de mijne had
Ik zou op zoek gaan naar een oem navi radio
Ik heb 6 maanden gezocht voordat ik de mijne had

Ik zou op zoek gaan naar een oem navi radio

Interesse in een retrofit set met MK3/16:9/iPod/BM54/etc. anders? Check even mijn topic, was de set al bijna vergeten eerlijk gezegd! 

navi radio zit er al in maar misschien ga ik voor zo iets : http://www.dynavinonline.nl/merkgebonde ... -usb-wifi-
Als ik jou was, zou ik een originele met 16:9 installeren. Alleen moet je dan de climate control naar beneden brengen...
In Duitsland staan gewoon complete sets te koop zoals deze: http://www.ebay.de/itm/BMW-E46-navigati ... 1e89cc2716
In Duitsland staan gewoon complete sets te koop zoals deze: http://www.ebay.de/itm/BMW-E46-navigati ... 1e89cc2716
als je al navi erin hebt zitten, heb je volgens mij alleen het scherm nodig? (of zit de radiomodule bij de pijlnavi dan ook nog niet in de kofferbak?)
Dynavin zijn veel verhalen niet zo positief over...
Overzicht van de geleverde velgen zie je als je googled op felgen-katalog. Facelift of pre-facelift kun je daar niet zien dacht ik maar wel e46 specifiek. Voor de facelift kan ik wel een fotootje van de folder uit 2002 schieten, maar dat is ook niet voor alle jaargangen.
Dynavin zijn veel verhalen niet zo positief over...
Overzicht van de geleverde velgen zie je als je googled op felgen-katalog. Facelift of pre-facelift kun je daar niet zien dacht ik maar wel e46 specifiek. Voor de facelift kan ik wel een fotootje van de folder uit 2002 schieten, maar dat is ook niet voor alle jaargangen.
misschien eerst maar eens goed kijken als ik de wagen heb voordat ik voor niks 900 euro uitgeef
felgen gefunden, bedankt T !
wachten duurt lang....

wachten duurt lang....
Ik zou ongeveer 700 euro een nette prijs vinden, zie mijn topic; http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 36#p507736
hehe, dat ken ik. Mijne heeft sinds de aankoop in oktober tot 11 december in de garage gestaan... dat duurde erg langGraaaf schreef:misschien eerst maar eens goed kijken als ik de wagen heb voordat ik voor niks 900 euro uitgeef![]()
wachten duurt lang....