E46 Coming home light of DRL
E46 Coming home light of DRL
Hi,
Ik heb afgelopen weekend mijn Angel Eyes ingebouwd er netjes ik wil alleen dat deze al gaan branden bij het openen van de auto en pas weer uit gaan 5 seconden na het sluiten van de auto. (ze moeten altijd branden als de auto open is)
Moet ik hiervoor naar Coming home lights of DRL zoeken of zelfs beide?
Wie of wat kan mijn wens vervullen?
Ik heb afgelopen weekend mijn Angel Eyes ingebouwd er netjes ik wil alleen dat deze al gaan branden bij het openen van de auto en pas weer uit gaan 5 seconden na het sluiten van de auto. (ze moeten altijd branden als de auto open is)
Moet ik hiervoor naar Coming home lights of DRL zoeken of zelfs beide?
Wie of wat kan mijn wens vervullen?
Re: E46 Coming home light of DRL
deze set kopen en monteren
dan branden de angeleyes als de binnen verlichting brand, bij openen en sluiten, en als het contact op stand 2 staat
dan branden de angeleyes als de binnen verlichting brand, bij openen en sluiten, en als het contact op stand 2 staat
Hi,
Bedankt voor je bericht maar kan je toevallig de naam of een link geven over welke set je het hebt?
Bedankt voor je bericht maar kan je toevallig de naam of een link geven over welke set je het hebt?
Zelf ervaring met zo'n setje?
Het is me nog onduidelijk waar ik dit precies op aan moet sluiten.
ja heb zelf ook geinstalleerd
eigenlijk zeer gemakkelijk
De gele moet op de binnen verlichting en de witte op de rood/witte met gele plekjes in de zekeringkast (positie 2 van het contact)
De gele moet op de binnen verlichting en de witte op de rood/witte met gele plekjes in de zekeringkast (positie 2 van het contact)
Woon je toevallig in Zuid-Holland of omstreken en interesse in dit klusje voor een vergoeding natuurlijk.GianniD schreef:ja heb zelf ook geinstalleerd
ik ben van Belgie, Gent
Oei dat is helaas erg ver.
Toevallig iemand die mij kan helpen omgeving zuid-holland?
Toevallig iemand die mij kan helpen omgeving zuid-holland?
Werkt dit op alle angle eyes lampen (led en gewoon) en heb je 1 of 2 kabel set nodig (per kant) ?
Kun je dit voor mij doen ben ook van belgie.zal u er wel voor betalen.GianniD schreef:ik ben van Belgie, Gent
Mvg
Dus als je je binnenverlichting handmatig aanklikt, dan gaan de angel eyes ook branden?
Alleen als je de angel eyes door hebt gekoppeld aan je interieur verlichting.Grive schreef:Dus als je je binnenverlichting handmatig aanklikt, dan gaan de angel eyes ook branden?
Ben nogsteeds op zoek naar iemand in de buurt van Zuid-Holland die ervaring heeft met zo'n relais.
Dat kan toch ook niet anders met deze mod?xeoMe schreef:Alleen als je de angel eyes door hebt gekoppeld aan je interieur verlichting.Grive schreef:Dus als je je binnenverlichting handmatig aanklikt, dan gaan de angel eyes ook branden?
Ben nogsteeds op zoek naar iemand in de buurt van Zuid-Holland die ervaring heeft met zo'n relais.
Klopt maar de interieur knop zal weinig doen aangezien de angel eyes met deze mod al vrijwel altijd branden of je wilt ze handmatig uit doen maar dit kan ook alleen maar als de sleutel niet op contact 2 zit.Grive schreef:Dat kan toch ook niet anders met deze mod?xeoMe schreef:Alleen als je de angel eyes door hebt gekoppeld aan je interieur verlichting.Grive schreef:Dus als je je binnenverlichting handmatig aanklikt, dan gaan de angel eyes ook branden?