De locatie van jullie 'meet' is wel grappig, daar heb ik aan het eind van de straat mijn auto momenteel staan i.v.m. onderhoud

Bericht door --help » 09 apr 2014, 22:55
Bericht door kenneth.BMW » 09 apr 2014, 23:12
klinkt allemaal veel belovend!--help schreef:Tnx! Ik kijk naar een Z4 3.0 Roadster momenteel, zwart met M-pakket. Prachtige uitvoering met minder dan 60K km's op de teller, erg aantrekkelijk dus ... We wachten het af![]()
De locatie van jullie 'meet' is wel grappig, daar heb ik aan het eind van de straat mijn auto momenteel staan i.v.m. onderhoud
Bericht door --help » 10 apr 2014, 00:05
Nee, daar gaan we absoluut niet meer heen! (maar dat is een ander verhaal, haha). Ik ga nu met volle tevredenheid naar R.M.Motorsport, eind van de weg. Kleine, maar nette werkplaatskenneth.BMW schreef:klinkt allemaal veel belovend!--help schreef:Tnx! Ik kijk naar een Z4 3.0 Roadster momenteel, zwart met M-pakket. Prachtige uitvoering met minder dan 60K km's op de teller, erg aantrekkelijk dus ... We wachten het af![]()
De locatie van jullie 'meet' is wel grappig, daar heb ik aan het eind van de straat mijn auto momenteel staan i.v.m. onderhoud![]()
toevallig bij autotop?
Bericht door kenneth.BMW » 13 apr 2014, 21:18
Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”