BMW 320CI Cabrio [ Zaanstad Meeting ]

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
--help

Re: BMW 320CI Cabrio [ Zaanstad Meeting ]

Bericht door --help » 09 apr 2014, 22:55

Tnx! Ik kijk naar een Z4 3.0 Roadster momenteel, zwart met M-pakket. Prachtige uitvoering met minder dan 60K km's op de teller, erg aantrekkelijk dus ... We wachten het af :D

De locatie van jullie 'meet' is wel grappig, daar heb ik aan het eind van de straat mijn auto momenteel staan i.v.m. onderhoud :rolf:
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine :gekdoen:

kenneth.BMW

Bericht door kenneth.BMW » 09 apr 2014, 23:12

--help schreef:Tnx! Ik kijk naar een Z4 3.0 Roadster momenteel, zwart met M-pakket. Prachtige uitvoering met minder dan 60K km's op de teller, erg aantrekkelijk dus ... We wachten het af :D

De locatie van jullie 'meet' is wel grappig, daar heb ik aan het eind van de straat mijn auto momenteel staan i.v.m. onderhoud :rolf:
klinkt allemaal veel belovend! :)
toevallig bij autotop? :ja:
Echt rijplezier begint hier.

--help

Bericht door --help » 10 apr 2014, 00:05

kenneth.BMW schreef:
--help schreef:Tnx! Ik kijk naar een Z4 3.0 Roadster momenteel, zwart met M-pakket. Prachtige uitvoering met minder dan 60K km's op de teller, erg aantrekkelijk dus ... We wachten het af :D

klinkt allemaal veel belovend! :)
toevallig bij autotop? :ja:
Nee, daar gaan we absoluut niet meer heen! (maar dat is een ander verhaal, haha). Ik ga nu met volle tevredenheid naar R.M.Motorsport, eind van de weg. Kleine, maar nette werkplaats :duimen:
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine :gekdoen:

kenneth.BMW

Bericht door kenneth.BMW » 13 apr 2014, 21:18

het is idd ook niet mijn garage. :P
Echt rijplezier begint hier.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”