Hoop dat jullie mij kunnen helpen met de volgende probleempjes;
De auto heeft een CV maar deze werkt alleen niet op afstandsbediening. Heb een wat rondere sleutel(met alleen een lampje erin) en een grotere sleutel met 3 knoppen erop(Lock,unlock en geloof alleen de kofferklep) Heb er onlangs nieuwe batterijen voor besteld en erin gedaan maar helaas geen reactie. Heb op het forum gezocht hoe deze in te lezen maar ook da werkt helaas niet!
Kan iemand mij hiermee helpen? Zal zsm even foto's maken van de desbetreffende sleutels en evt de foto's die nog nodig zijn?
Zodra ik mijn knipperlicht aan doe en de bocht om ga, gaat het knipperlicht niet meer automatisch uit(de klik is helemaal verdwenen), is hier een DIY voor of is dit niet te verhelpen?
Had vanaf het begin opgemerkt dat de raamrubbers niet meer 100% zijn, tijdens het rijden voel je gewoon de wind erdoor heen komen. Het rubber sluit als het ware niet goed meer aan bij het zwarte gedeelte van de deur(waar het raam in het rubber geleid). Passen de rubber van een Sedan op die van een Touring of heb ik echt de rubbers van een Touring nodig?
Kan het kloppen dat er geen luchtkokers op de 318i tourings zitten/horen voor de luchtkoeling van de remmen?
Deze mis ik aan allebei de kanten!
Mocht er nog wat te binnen schieten zal ik dit meteen aanpassen of vragen!
Bij voorbaat dank

Is het misschien een idee als er per model een onderwerp erbij krijgen, het onderwerp aangeboden! Dus als iemand een onderdeel heeft waar diegene vanaf wil of het ligt in de weg dat hij of zij het op het forum aanbied of kan dat niet ivm de regels?