Jelmer-E60 530D M-Pakket Gemonteerd P2 !!
- lekkerwijf1
Re: Jelmer-E60 530D M-Pakket Gemonteerd P2 !!
Neerklapbare achterbank of niet het maakt geen zak uit..... je kunt er heel makkelijk via de kofferklep bij.
- Bimmerbaak
Dus de achterbank hoeft er niet uit? Lekkerwijf.lekkerwijf1 schreef:Neerklapbare achterbank of niet het maakt geen zak uit..... je kunt er heel makkelijk via de kofferklep bij.
Raar dat de garage dan zegt dat die er uit moet, als je er bij kan via de kofferbak.
Oke richard dat wist ik dus niet zeker,ik heb het laten doen.
Heb het wel al bij verschillende merken gedaan en het verschild of je bij de achterbank moet zijn of niet.
Maar bij de e60 niet nodig dus,dan is het volgens mijn heel goed zelf te doen,weet niet of je en veren tang nodig hebt,dat schild ook per merk.
Heb het wel al bij verschillende merken gedaan en het verschild of je bij de achterbank moet zijn of niet.
Maar bij de e60 niet nodig dus,dan is het volgens mijn heel goed zelf te doen,weet niet of je en veren tang nodig hebt,dat schild ook per merk.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
- lekkerwijf1
je kunt er via de zijschotten in de kofferbak heel gemakkelijk bij.
INderdaad en e60 is vrij bewerkelijk met verlagen, laatst samen met freddy ook zijn e60 verlaagd maar het resultaat mag er dan ook zijn. de e60 heeft voor en achter de veren om de schokbrekers zitten.
Zoals bijvoorbeeld op de e46 schuif je ze er op de achteras zo tussen.
INderdaad en e60 is vrij bewerkelijk met verlagen, laatst samen met freddy ook zijn e60 verlaagd maar het resultaat mag er dan ook zijn. de e60 heeft voor en achter de veren om de schokbrekers zitten.
Zoals bijvoorbeeld op de e46 schuif je ze er op de achteras zo tussen.
- Bimmerbaak
Is er iemand die nu een eibach pro kit onder een e60 heeft zitten op 19inch wielen met 30 hoog banden, zo ja.
Zou die voor mij eens willen opmeten wat de afstand is van onderkant rand van het achterspatbord het midden tot de ondergrond/weg, dan kan ik zien hoe het bij mij kan uit pakken aan de achterkant.
Zou die voor mij eens willen opmeten wat de afstand is van onderkant rand van het achterspatbord het midden tot de ondergrond/weg, dan kan ik zien hoe het bij mij kan uit pakken aan de achterkant.