Rijd iemand hierin op het forum?
Rijd iemand hierin op het forum?
Geen idee waar ik het moet posten eigenlijk, maar zou het namelijk graag willen weten of iemand in deze bmw e46 330CI rijd cabrio. kenteken 64-GP-XL

Re: Rijd iemand hierin op het forum?
Hallo,
Rij er niet in,maar ben wel benieuwd waarom je dat vraagt?? gestolen of ben je van plan deze te kopen??
deel het met ons.
Neville
Rij er niet in,maar ben wel benieuwd waarom je dat vraagt?? gestolen of ben je van plan deze te kopen??
deel het met ons.
Neville
Op t forum? Geen id maar tis iig een "bosnier" aan t stikkertje te zien.
Ben iig ook benieuwd naar waarom je het vraagt?
Ben iig ook benieuwd naar waarom je het vraagt?
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
Omdat wij deze een paar jaar geleden in bezit hadden als opknap model, helaas moeten verkopen voordat ie klaar was. En mischien dat iemand hem hier in bezit had zodat ik kon zien of hij mooi eruit is gekomen.
De geschiedenis van de auto: Gekocht met schade rechts voor helemaal in de prak, brand rechtsvoor. We hadden hem totaal gestript en alles opnieuw opgebouwd wat kapot / schade had behalve kabelboom waren we nog mee bezig toen we hem gedwongen moesten verkopen. Dus mischien zou ik dit pareltje nog eens tegen kunnen komen hier dacht ik.
De geschiedenis van de auto: Gekocht met schade rechts voor helemaal in de prak, brand rechtsvoor. We hadden hem totaal gestript en alles opnieuw opgebouwd wat kapot / schade had behalve kabelboom waren we nog mee bezig toen we hem gedwongen moesten verkopen. Dus mischien zou ik dit pareltje nog eens tegen kunnen komen hier dacht ik.
-
streamline
Misschien is dit ook wel informatie die de eigenaar helemaal niet wil weten. er bestaat een kans dat de eigenaar er niks vanaf weet.
Ja aan de ene kant wel andere kant ook weer niet, als het mij auto nu zou zijn en iemand weet de historie achter me auto zou het mij wel interesseren en zeker als het zoals wij hem helemaal opnieuw van complete strip netjes zoals fabrieks-af opnieuw hebben opgebouwd en niks op bezuinigd hebben waardoor het weer een mooi plaatje is geworden.
Maar als ik door deze topic te hebben geopend geen fijne info geef mag hij van mij anders wel verwijderd worden, ik had er helemaal geen kwade bedoelingen mee.
Maar als ik door deze topic te hebben geopend geen fijne info geef mag hij van mij anders wel verwijderd worden, ik had er helemaal geen kwade bedoelingen mee.
-
streamline
dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, maar ik weet niet of ik zelf dit soort dingen zou willen weten 
Tjah, of een auto wel of geen schade heeft gehad, ik zou het wel willen weten.
En als de auto verder prima rijd, dan maakt het niets uit natuurlijk.
Tegenwoordig zal zo'n auto gestript worden en niet meer waard zijn te worden hersteld als je een forse schade hebt met brand.
En als de auto verder prima rijd, dan maakt het niets uit natuurlijk.
Tegenwoordig zal zo'n auto gestript worden en niet meer waard zijn te worden hersteld als je een forse schade hebt met brand.
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019
heb je geen bevriende garage? moet hij wel heel goed bevriend zijn, maar die kunnen volgens mij zo zeggen op wiens naam hij nu staat
mag eigenlijk niet maar ach, krat pils doet veel

E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Ik was eigenlijk gewoon nieuwschierig of iemand hem hier bij toeval in bezit zou hebben, zodat ik wist dat hij bij een liefhebber terecht was gekomen. En nee hier zat gelukkig kleine brandschade maar een stuk kabelboom doorgebrand+airbag+vloerbekleding, maar nieuwe vloer kabelboom en airbags erin gezet en alles goed nagekeken maar helaas niemand hier heeft hem, dus kan wel dicht denk ik