Givano schreef:Dat is dus een dikke volle m3 die jij rijdt. Heb je geen showroom topic op een ander forum ofso? Ben nu wel benieuwd naar meer. En ik zoek nu gewoon zwarte m3
Stoelen. Aangezien de rest van me interieur ook zwart is.
Dacht stel je vind ineens toch een setje safraan M3 stoelen, voordat je zwarte vindt...
Nee heb geen showroom topic. Ben wat minder "posterig" met deze auto. Dit is eigenlijk de evolutie van mee eerdere werk, alleen nu in andere, eigenlijk zelfde, auto.
Ik had op E46 M3 kunnen overgaan maar ik ben gewoon een echte E36 liefhebber. Plus dat ik nu 8 jaar aan sleutelkennis heb opgebouwd en ik de E36 nu van binnen en buiten ken.
En inderdaad, deze auto is nu echt "vol" en niet "Marktplaats vol" en daarom denk ik ook redelijk uniek in zijn soort. En met net iets meer dan 80.000 op de teller is deze nagenoeg fabrieks-nieuw.
Een aantal zaken moet ik nog inbouwen, die zijn wel uit de 328i uitgebouwd, maar nog niet eerder tijd gehad om weer in te bouwen. Misschien dat als ik helemaal klaar ben een klein topic aan maak.
Wat trouwens wel écht uniek is aan deze, is dat deze af fabriek zonder radio is besteld (eerste eigenaar was 73, wat een held, en goede kans dat zo iemand niet zoveel geeft om een stereoinstallatie).
Wat dit uniek maakt is dat mijne dus af-fabriek geleverd is zonder antenna achterop en dus ook nooit dat gat heeft gehad. Dat kan je natuurlijk door een bodyshop ook laten dichtmaken, maar dat het gat er nooit heeft gezeten is dan wel weer een leuk detail.