Waterlek help!
Waterlek help!
Hallo, bmw rijders, ik heb een vraag waar ik al lang naar zoek, ik heb namelijk water in m'n e60 aan de bestuurderskant (aan de pedalen het meest) ook de passagier kant staat nat, ik weet niet van waar of hoe dit komt ? kan iemand me helpen hierbij ? ( zal wel 1 van de reacties worden maar nee de zetel is nog niet uitgehaald geweest en tapijt eens weg gedaan, omdat jullie denk ik ook wel kennen hoe het tapijs van bmw is en hoe goed jullie het aan de kant kunnen krijgen)
thanks alvast !
Re: Waterlek help!
check de afwatering eens aan de passagierskant in de motorruimte ter hoogte van de microfilter.
Best is ook eens de ebox die zich onder de microfilter behuizing bevind te checken of de afwateringen niet verstopt zijn.
Best is ook eens de ebox die zich onder de microfilter behuizing bevind te checken of de afwateringen niet verstopt zijn.
525d E61 2007 pre-LCI
Hey tom, bedankt voor de reactie, ik heb deze al eens open gedaan, (filtertje uitgehaald) en heb dat ook al eens gelezen van die E-box maar waar zit die precies ? wandt ik vind dat niet meteen :p of weet niet precies wat je bedoelt, anders doe ik het morgen nog eens open en trek ik foto's ? indien het hier beter weer is demonteer ik ook even de zetel, en hopelijk kan ik dan het tapijt wat overheen plooien en kijken,tom_il schreef:check de afwatering eens aan de passagierskant in de motorruimte ter hoogte van de microfilter.
De e-box zit onder de microfilter behuizing. Dus de gehele box waar de microfilter inzit moet weg.
525d E61 2007 pre-LCI
- lekkerwijf1
Voorstellen zou niet gek zijn, de zoekfunctie gebruiken overigens ook niet