[E36 coupé gone, update Pag.2] Voorstellen Hans
-
328Ci
Re: [E36 coupé gone, update Pag.2] Voorstellen Hans
Mooie auto (helemaal als de voorkant bijgewerkt is). Je schrijft over nieuwe velgen goed plan, al ideeën?
Ja eigenlijk twee opties: de Styling 32 of dezelfde velgen van de eerste coupé waar ik ben wezen kijken! Weet effe niet hoe ze heten. :?328Ci schreef:Mooie auto (helemaal als de voorkant bijgewerkt is). Je schrijft over nieuwe velgen goed plan, al ideeën?
18" moet het in ieder geval worden!
Waar heb jij je onderdelen vandaan gehaald?.. ik ben namelijk op zoek naar een e46 1998 motorkap in het kleur donker groen (ook wel farngruen groen ofzo genoemd) code nummer 386. Mocht iemand die kleur motorkap hebben graag PM
.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Gaat ook een mooie bak worden dit! Heb je hem al een keer klaar? Kun je hem naast de mijne zetten op de HTS-A 
Ik heb de onderdelen gevonden via marktplaats, was eigenlijk puur toeval. Iemand had een cabrioneus liggen in de goede kleur met achterschade!vegito schreef:Waar heb jij je onderdelen vandaan gehaald?..
Je kunt het eens via de onderdelenzoeker.nl proberen of gewoon marktplaats in de gaten houden. Een 'gezocht' advertentie kan ook wel eens helpen, er zijn best veel mensen die dingen hebben liggen maar nog geen advertentie hebben geplaatst.
We zijn er nog druk aan bezig! Ik heb er geen haast mee, hij moet gewoon weer als nieuw worden. Je kunt het project trouwens hier volgen:Carthago schreef:Gaat ook een mooie bak worden dit! Heb je hem al een keer klaar? Kun je hem naast de mijne zetten op de HTS-A
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=3190