Nu ik mezelf heb voorgesteld aan jullie, wil ik ook een showroompje openen. Ik ben niet van plan om met deze auto extreme aanpassingen te doen, maar andere velgjes en misschien wat interieuraanpassinkjes staan wel op de planning! Ik zal in deze topic foto's blijven plaatsen van de vooruitgang van de auto.

Ik heb deze auto in november 2013 gekocht van een particulier in het Brabantse Den Bosch...

Nu ik de auto een tijdje heb en weer eens tijd heb om te hobbyen, heb ik de nieren maar eens zwart gespoten. Persoonlijk vind ik dat wel mooi bij een E39! Ook heb ik Amerikaanse ''Daytime running lights'' geïnstalleerd, zodat de knipperlichten zwak meebranden bij het voeren van stadslicht en dimlicht. Overigens zie je het effect van de running lights niet heel duidelijk overdag.
Na een grondige wasbeurt heb ik nog een paar fototjes gemaakt.

Op verzoek heb ik mijn interieur nog even gefotografeerd. Her en der zijn er nog wat aandachtspuntjes, zoals het hout op mijn middenconsole, maar dat wordt op zijn tijd allemaal eens vervangen.

De autotelefoon is werkend met een SIM-kaart van KPN (Dus echt het hele pasje en niet het kleine SIM-kaartje). Ik heb er gewoon een prepaid kaartje in gedaan, waarna ik mijn mobiel heb doorgeschakeld naar de autotelefoon. Werkt perfect en is natuurlijk gewoon cool zo'n hoorn in de auto!