welke versie?

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Alex_Italië

welke versie?

Bericht door Alex_Italië » 29 jan 2014, 00:06

Hoi Allen,

Ik wou vragen of iemand een makkelijke manier weet om uit te vinden welke versie ik heb van het idrive/nav/radio/entertainment systeem? Ik wil nl graag een aux-port inbouwen, maar voor ik een setje bestel wil ik natuurlijk weten dat het kan, Ik had al gezien dat je de aux moet programmeren maar ik hoop niet alles los te hoeven trekken om het te controleren.

Kan ik het ergens zien in het idrive menu? of is het af te leiden aan het chasis nummer?

specs: E61 530d 2004
Ik heb een 6 cd wisselaar in het dbk, en een extra front cd slot in het dashboard, samen met een Nav dvd drive.

Ik kan evt morgen wel een foto erbij plaatsen als dat helpt.

Alvast bedankt!

Ralph

Re: welke versie?

Bericht door Ralph » 29 jan 2014, 09:02

Als je een klein scherm hebt (niet fullscreen) met de navigatie in pijltjes weergave, dan heb je business navigatie.
Als je een groot scherm hebt met 2 cd/dvd drives en navigatie weergave in kaart vorm, dan heb je professional.
maar,
Dat maakt allemaal niet uit, want aux gaat gewoon op allebei.
En om dat aan te sluiten moet behalve de complete sierlijst voor, ook de hele radio/navigatie eruit.
De aux wordt namelijk aangesloten aan de quadlok kabel boom.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!

Alex_Italië

Re: welke versie?

Bericht door Alex_Italië » 31 jan 2014, 15:01

Ok dus het maakt eigenlijk niet uit welke ik heb. Da's mooi, dan ga ik hem bestellen!

IK heb overigens het grote scherm met de kaart dus dat is dan professional. Bedankt alvast!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”