E46 coupe laten poetsen > spiegelglas weg
E46 coupe laten poetsen > spiegelglas weg
Hi,
Ik heb zojuist de bmw laten poetsen bij Endes poetsbedrijf in Breda.
Toen ik de auto opgehaald had, zag ik tijdens het rijden opeens aan de bij rijderskant een rare laag over het zijspiegelglas. Ik ben direct terug gereden en liet de manager er naar kijken. Hij zei dat zo te zien het glas er af is gevallen, en zegt nu dat dat al zo was toen ik de auto bracht.
Op ebay vind ik spiegelglas, dat op alles coupe's past, behalve de 330ci?
Wat kan ik hier mee doen?
Ik heb zojuist de bmw laten poetsen bij Endes poetsbedrijf in Breda.
Toen ik de auto opgehaald had, zag ik tijdens het rijden opeens aan de bij rijderskant een rare laag over het zijspiegelglas. Ik ben direct terug gereden en liet de manager er naar kijken. Hij zei dat zo te zien het glas er af is gevallen, en zegt nu dat dat al zo was toen ik de auto bracht.
Op ebay vind ik spiegelglas, dat op alles coupe's past, behalve de 330ci?
Wat kan ik hier mee doen?
- erikselhorst
Re: E46 coupe laten poetsen > spiegelglas weg
Ten eerste zou ik het poetsbedrijf er voor verantwoordelijk houden. Je merkt tijdens het rijden direct of je spiegels goed dan wel slecht werken (je verstelt ze per slot van rekening ook, wanneer ze niet goed staan afgesteld). Je had het ongetwijfeld gemerkt, wanneer de spiegel al kapot was voordat je de auto liet poetsen.
Ten tweede; spiegels van coupe's zijn allemaal hetzelfde.
Ten tweede; spiegels van coupe's zijn allemaal hetzelfde.
Bedankt voor je reactie.
Ik wil het poetsbedrijf er ook graag verantwoordelijk voor houden, maar vraag me af hoe ik dit het beste kan doen.
Ik heb natuurlijk geen bewijs.
De auto is bovendien gratis gepoetst, dit vanwege een Facebook actie waarbij ik een waardecheque had gewonnen van 100,- euro. Ik weet niet of dit iets uit maakt.
Ik wil het poetsbedrijf er ook graag verantwoordelijk voor houden, maar vraag me af hoe ik dit het beste kan doen.
Ik heb natuurlijk geen bewijs.
De auto is bovendien gratis gepoetst, dit vanwege een Facebook actie waarbij ik een waardecheque had gewonnen van 100,- euro. Ik weet niet of dit iets uit maakt.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Je hebt hem toch niet bij teuns carcleaning laten poetsen mag ik hopen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Nee bij Endes Car Wellness in Breda
- erikselhorst
Ik ben natuurlijk geen helderziende, maar het lijkt mij dat het bedrijf toch moet onderkennen dat je dit wel opgevallen was, op de weg er naartoe? Ik neem aan dat je je spiegels gewoon gebruikt, dus dat het opgevallen was als hij kapot was...
Juridisch zal je hier weinig hebben, denk ik, maar als ze een beetje service hebben zullen ze er niet moeilijk over doen...
Juridisch zal je hier weinig hebben, denk ik, maar als ze een beetje service hebben zullen ze er niet moeilijk over doen...
Laatst gewijzigd door erikselhorst op 22 jan 2014, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Daniel4589
Stelletje koekebakkers, gewoon volhouden als jij ook zeker weet dat je je auto 100% goed heb achtergelaten. Enne 100 euro is wel relatief goedkoop voor een poetsbeurt door een bedrijf. Wat hebben ze exact gedaan als ik vragen mag. Ik poets zelf ook regelmatig auto's maar dan meer voor de hobby en voor vrienden/kennissen.
Groeten Daniel
Over het geleverde werk heb ik geen klachten. Wat ze doen voor 95,- euro:
handwassen buitenzijde
verwijderen verkeersvuil&waxrestanten
1-stap polijsten van de carrosserie/lakdelen (machinaal)
wielkastenreiniging
scharnierkolommenreiniging/deursponningen
velgenreiniging
reinigen, ontvetten van de motor&motorruimte
voorreinigen van de kunststofdelen
conserveren kunststofdelen
aanbrengenvaneen waxlaag
ramen ontvetten&reinigen
Ik zal morgen een mailtje sturen naar het juridisch loket. Denk dat ik geen poot heb om op te staan, maar toch even benieuwd. Een foutje kan gebeuren, misschien zat het glas ook wel wat los. Heb ook via Ebay een nieuw glas besteld voor een kleine 20 euro. Wat ik vervelend vindt is dat de manager deed alsof ik aan het liegen was. Alsof ik daar over ga liegen
handwassen buitenzijde
verwijderen verkeersvuil&waxrestanten
1-stap polijsten van de carrosserie/lakdelen (machinaal)
wielkastenreiniging
scharnierkolommenreiniging/deursponningen
velgenreiniging
reinigen, ontvetten van de motor&motorruimte
voorreinigen van de kunststofdelen
conserveren kunststofdelen
aanbrengenvaneen waxlaag
ramen ontvetten&reinigen
Ik zal morgen een mailtje sturen naar het juridisch loket. Denk dat ik geen poot heb om op te staan, maar toch even benieuwd. Een foutje kan gebeuren, misschien zat het glas ook wel wat los. Heb ook via Ebay een nieuw glas besteld voor een kleine 20 euro. Wat ik vervelend vindt is dat de manager deed alsof ik aan het liegen was. Alsof ik daar over ga liegen
Wil je niet bang maken, maar voor 100 euro kan dit niet veel zijn geweest, en ben ik bang hoe de auto er uit gaat zien als de wax en glaze laag (welke ze er meestal nogal dik opzetten) weg is....
Zijn liefhebbers die voor niet veel meer een auto met meer liefde behandelen
Zijn liefhebbers die voor niet veel meer een auto met meer liefde behandelen
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
- erikselhorst
De prijs hoeft niks over de kwaliteit te zeggen, dus de aanname van Frankyman is nergens op gebaseerd en inderdaad bangmakerij...
-
streamline
Jawel, ga eens terugrekenen wat men als bedrijf kan doen voor €95. als je daar een pand, een werknemer en alle andere kosten van moet betalen dan wordt het volgens mij een rap poetsklusje.
- erikselhorst
Als je er maar genoeg hebt voor die prijs...
Zal ff lekker zijn: dat je bij het zien van een kostenplaatje al kunt zien of de werkzaamheden goed verricht worden! Oordeel niet, als je niet precies weet hoe de vork in de steel steekt.
Lastiger, back on topic. Het spiegelglas...
Zal ff lekker zijn: dat je bij het zien van een kostenplaatje al kunt zien of de werkzaamheden goed verricht worden! Oordeel niet, als je niet precies weet hoe de vork in de steel steekt.
Lastiger, back on topic. Het spiegelglas...
Het voelt misschien oneerlijk. Maar je kan t beste je verlies nemen en ergens een nieuw spiegelglas vandaan halen.
Dan staat je auto er morgen weer als nieuw bij en kan je er van genieten.
Nu ga je een ja/nee spelletje aan wat weken, misschien wel maanden gaat duren. Voor een paar tientjes laat je t achter je en dan ben je t over een paar weken weer vergeten.
T voelt als onrecht, maar maanden lang naar een spiegel kijken zonder glas is ook niks..
Succes er mee
Dan staat je auto er morgen weer als nieuw bij en kan je er van genieten.
Nu ga je een ja/nee spelletje aan wat weken, misschien wel maanden gaat duren. Voor een paar tientjes laat je t achter je en dan ben je t over een paar weken weer vergeten.
T voelt als onrecht, maar maanden lang naar een spiegel kijken zonder glas is ook niks..
Succes er mee
100 euro voor een complete poetsbeurt, waar pand, materiaal, en personeel van betaald moet worden..erikselhorst schreef:De prijs hoeft niks over de kwaliteit te zeggen, dus de aanname van Frankyman is nergens op gebaseerd en inderdaad bangmakerij...
Het ergste is nog het 1 stap polijsten, machinaal, waarschijnlijk niet netjes afgebouwd in polijst middel.
Omdat het bij die 'poets' bedrijven snel moet is het waarschijnlijk met een roterende machine gedaan (Rotary) dus ik zou niet raar op kijken als hij straks vol zit met hologrammen.
Nu weer ontopic
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Re: E46 coupe laten poetsen > spiegelglas weg > opgelost
Over de kwaliteit dat ze afleveren durf ik niet veel te zeggen. De auto glimt weer mooi en er zijn heel wat krasjes uit de lak.
Zojuist contact gehad met de manager van het bedrijf, en hij heeft zijn excuses aangeboden. Hij kwam zelf met het voorstel dat wanneer ik de spiegel binnen heb, hij de factuur wil betalen. Zeer netjes opgelost!
Zojuist contact gehad met de manager van het bedrijf, en hij heeft zijn excuses aangeboden. Hij kwam zelf met het voorstel dat wanneer ik de spiegel binnen heb, hij de factuur wil betalen. Zeer netjes opgelost!