FSC code aanschaffen
FSC code aanschaffen
Ik wil mijn 2009 nav upgraden naar nu, zover ik kan achterhalen op het www heb je dan een FSC code nodig.
Nav bestanden zijn wel te vinden maar voor de code kom je terecht bij sites als :
http://bmwnavigation.eu/
iemand ervaringen hiermee??
Nav bestanden zijn wel te vinden maar voor de code kom je terecht bij sites als :
http://bmwnavigation.eu/
iemand ervaringen hiermee??
Re: FSC code aanschaffen
Ik heb een FSC gekocht (obv VIN) voor mijn CIC pro van sieras5@inbox.lt ..
Lifetime code, heeft me 59€ gekost via Paypal ...
ik ga morgen upgraden, dan weet ik oftie werkt of dat ik opgelicht ben.
Lifetime code, heeft me 59€ gekost via Paypal ...
ik ga morgen upgraden, dan weet ik oftie werkt of dat ik opgelicht ben.
BMW E61 2010 : 

@W_4 ik ben heel benieuwd, die sieras5 heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen als betrouwbaar adres. Laat aub ff weten of het gelukt is.
Zit nu in de tuut de update te doen, hij loopt gewoon netjes door nadat hij om de code vraagt. Het proces is nog niet afgerond, maar volgens mij klopt de code wel ...
BMW E61 2010 : 

Heb al contact met Sergei, zit met het definitief betalen eigenlijk te wachten op witte rook bij jou vandaan.
Sorry voor late reactie: hij doet het!!! Fantastisch! !superjohn schreef:Heb al contact met Sergei, zit met het definitief betalen eigenlijk te wachten op witte rook bij jou vandaan.
(ik heb alleen geen methode om te controleren dat de lifetime code ook lifetime is, kan ik pas controleren bij een volgende update)
BMW E61 2010 : 

Dan ga ik hem ook bestellen.
Gewoon gedaan via USB in dashboard kastje, ik heb er nl geen in midden console?
Yup, in het dashboard kastje ... Je hebt drie USB sticks nodig van minimaal 8,5GB dus eigenlijk concreet 16GB.superjohn schreef:Dan ga ik hem ook bestellen.
En ongeveer 50 minuten tijd

BMW E61 2010 : 

Ik heb maar 1 usb stick dus dat zal tussendoor wissen en de volgende er op
Werkt perfect!
Ben alleen niet zo gecharmeerd van de navigatie stem, maar kan ook geen instelling vinden waar ik die kan wijzigen.
Ben alleen niet zo gecharmeerd van de navigatie stem, maar kan ook geen instelling vinden waar ik die kan wijzigen.
Op een of andere manier kan ik mijn fsc-file niet uitlezen. Gelukkig wel de VIN van de donor auto. daarmee kon Sergej in eerste instantie niet zo veel. Ik had wel succes bij rbebuy via ebay (objectnummer 201016668526). Dat was nog een stukje voordeliger ook. Ook wel een oud programma gevonden om de code te genereren, maar die loopt niet lekker :-(
emielvd schreef:Op een of andere manier kan ik mijn fsc-file niet uitlezen. Gelukkig wel de VIN van de donor auto. daarmee kon Sergej in eerste instantie niet zo veel. Ik had wel succes bij rbebuy via ebay (objectnummer 201016668526). Dat was nog een stukje voordeliger ook. Ook wel een oud programma gevonden om de code te genereren, maar die loopt niet lekker :-(
Mooi dat het toch gelukt is! (en idd, goedkoop via die eBay aanbieding!)
BMW E61 2010 : 

Wat een mooie ontwikkeling met de FSC codes.
Die jongens worden slapend rijk ...
Paar jaar geleden was het een paar honderd euro voor de codes.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
BMW roept het natuurlijk ook op zichzelf af door schrikbarend hoge bedragen in Nederland te vragen (misbruik maken van hun positie) en aanzienlijk lager in de landen erbuiten (dus de kostprijs is blijkbaar niet de basis van de vraagprijs), in een markt waar de grenzen vervagen en iedereen via internet met elkaar kan communiceren. Dus nee, ik voel geen medelijden ...Ralph schreef:Wat een mooie ontwikkeling met de FSC codes.
BMW E61 2010 :