M3 3.0 coupe foto's pag. 1
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: M3 3.0 coupe foto's pag. 1

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Schoon ding, stond al lang te koop!. beetje jammer dat groen/blauwe combo niet mooi is. afgezien van dat is het nog een knappe! veel succes en plezier ermee gewenst!
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
Een zwart Vader interieur erin zou die al een heel stuk opknappen inderdaad. Moet toch wel te doen zijn, denk dat zo'n M3 GT interieur best veel waard is zou ik zeggen..
Wel leuk zo die twee M3's, je hebt groot gelijk. Als ik niet zou studeren zou ik hetzelfde doen.
Zijn er echt grote verschillen in vermogen en rijeigenschappen tussen de twee modellen?
Wel leuk zo die twee M3's, je hebt groot gelijk. Als ik niet zou studeren zou ik hetzelfde doen.
Zijn er echt grote verschillen in vermogen en rijeigenschappen tussen de twee modellen?
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
GT is inderdaad zeldzamer en meer waard als een normaal vader interieur.
Ik denk,zoals eerder aangegeven, dat als de rest van de interieurdelen weer origineel zijn het een stuk beter uit zal zien. Daarnaast in het echt ziet het er beter uit als op de foto's, en dit zie je eigenlijk nooit.
Dus ik hou het nog even 'apart' en laat het interieur erin zitten.
Over de rijeigenschappen, de e36 is meer een 'werk' auto omdat hier niks van die elektronica inzit zoals in de e46.
Daarnaast vind ik dat de e36 ook meer uitdaagt, terwijl de e46 dit ook wel heeft maar op een andere manier.
Qua kracht zal de e36 het verliezen van de e46 maar heeft meer als genoeg daar en met een heerlijk geluid
Ik denk,zoals eerder aangegeven, dat als de rest van de interieurdelen weer origineel zijn het een stuk beter uit zal zien. Daarnaast in het echt ziet het er beter uit als op de foto's, en dit zie je eigenlijk nooit.
Dus ik hou het nog even 'apart' en laat het interieur erin zitten.
Over de rijeigenschappen, de e36 is meer een 'werk' auto omdat hier niks van die elektronica inzit zoals in de e46.
Daarnaast vind ik dat de e36 ook meer uitdaagt, terwijl de e46 dit ook wel heeft maar op een andere manier.
Qua kracht zal de e36 het verliezen van de e46 maar heeft meer als genoeg daar en met een heerlijk geluid

///M-power
- E36 M-Style
Bedankt voor de feedback 
Was namelijk benieuwd of er een significant verschil tussen de beide M-modellen was

Was namelijk benieuwd of er een significant verschil tussen de beide M-modellen was
Ik zou oranje knippers pakken, staat dik op avus!

- Spoiler: Laat zien
>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
@bimmerboi: graag gedaan.
@danny: Dit idee had ik dus ook haha.
@danny: Dit idee had ik dus ook haha.
///M-power
Zou het interieur wel vervangen voor een mooi zwart of grau interieur, groen staat echt niet in een blauwe auto.
Dat niemand nog wat van de anteen heeft gezegd.... dat is nog het meest storende vind ik, wat een achterlijk groot ding!
Dat niemand nog wat van de anteen heeft gezegd.... dat is nog het meest storende vind ik, wat een achterlijk groot ding!
-
Mooie M!
e36 coupe/cabrio blijf ik een zwak voor houden, geweldig mooie modellen!
e36 coupe/cabrio blijf ik een zwak voor houden, geweldig mooie modellen!
- E36 M-Style
markm schreef:Zou het interieur wel vervangen voor een mooi zwart of grau interieur, groen staat echt niet in een blauwe auto.
Zoals ik al zei, het interieur blijft zitten totdat het me gaat vervelen. Toen ik gele lampen ging monteren op mijn andere coupe kreeg ik ook commentaar, totdat mensen het resultaat zagen. Daarnaast is het een geluk dat ik erin moet rijden en niet jij

Het is trouwens een ANTENNE en zoals ik al zei zullen de dingen met en met veranderd worden. (Toevallig heb ik waarschijnlijk nog een antenne liggen)
@Mike: dankjewel!
///M-power
- Ramon 325 Vanos
Citano gewoon rustig aan
Het is al een mooie en dikke M
En ja dat groen m3 leer het heeft wel wat.
En als ik een wagen met zwart vadar interieur vindt of koop wissellen we het wel om

Het is al een mooie en dikke M

En ja dat groen m3 leer het heeft wel wat.
En als ik een wagen met zwart vadar interieur vindt of koop wissellen we het wel om

- E36 M-Style
+1 Ramon, alles op het gemak. Als je eentje hebt met interieur , dan wel een gaaf. Wat ik nu heb is eigenlijk ook niks aan haha.
Maar zoals Jordy al zei, Ramon regelt dat wel
Maar zoals Jordy al zei, Ramon regelt dat wel

///M-power