[E61] M bumpers en mistlampen ?
Re: [E61] M bumpers en mistlampen ?
Kijk, daar heb ik wat aan, ik denk inderdaad eerlijk gezegd ook dat dit de beste optie is, al zit ik nog te twijfelen over een csr bumper, vind ik erg mooi, echter in combi met de M achterbumper misschien weer niet .....
ik zelf zou voor een origineel m pakket gaan
dat andere vind ik persoonlijk een beetje over the top, maar ja over smaak valt niet te twisten he
ook als je de wagen een keer wil inruilen zal een m pakket echt waarde aan een auto toevoegen..
dat andere vind ik persoonlijk een beetje over the top, maar ja over smaak valt niet te twisten he
ook als je de wagen een keer wil inruilen zal een m pakket echt waarde aan een auto toevoegen..
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Qua waarde, ben ik met je eens, echter , aan de andere kant, over 5 jaar doet die waarde er ook niet echt meer toe, zeker als ik bij een garage of dealer ga inruilen, doen die hele bumpers er niet meer toe. Ook vind ik wel wat als het geen e61 uit een dozijn wordt, wat dat betreft een csr bumper dus, ben alleen benieuwd of er iemand is die dit ook heeft en hoe het staat . Kan de mening van anderen wel begrijpen, M is BMW en "hoort", aan de andere kant, who cares, mooi, mooier , mooist. Alles is mooi en vind een M-pakket op zich nou niet echt de mooiste pakketten , alleen maar omdat het "origineel" is. Origineel is het sowieso niet, dan moet je een M kopen.freekje schreef:ik zelf zou voor een origineel m pakket gaan
dat andere vind ik persoonlijk een beetje over the top, maar ja over smaak valt niet te twisten he![]()
Maar goed, meningen zijn verdeeld, gelukkig, maar ben wel benieuwd hoe het staat.
ja als je echt iets anders wil dan moet je toch voor de CSR bumpers gaan, en idd als je de wagen nog eens 5 jaar houdt dan maakt het geen bal uit wat er op zit, als het maar mooi aansluit en netjes gespoten word, soms zie je auto's rijden waarvan de bumpers een totaal andere kleur hebben, of heel slecht aansluiten, daar krijg ik de kriebels van
ben vandaag nog ff bij de spuiter geweest waar mijn E60 staat
de bumpers zijn gespoten, en nu word de kleur ff uit geneveld over de spatborden en achter schermen om totaal geen kleurverschil te krijgen, ook de motorkap word volledig gespoten om alle steenslag te verwijderen, het is ff werk,maar dan heb je ook wat
trouwens is het m pakket gewoon origineel leverbaar geweest bij elke e60 hoor, het was gewoon als optie aan te klikken, en dus niet alleen voor de m5 bedoeld, de bumpers van een m5 passen niet eens zonder de spatborden ed, das weer een ander verhaal
ben benieuwd welke keuze je maakt, staan voorbeelden genoeg op google
ben vandaag nog ff bij de spuiter geweest waar mijn E60 staat
de bumpers zijn gespoten, en nu word de kleur ff uit geneveld over de spatborden en achter schermen om totaal geen kleurverschil te krijgen, ook de motorkap word volledig gespoten om alle steenslag te verwijderen, het is ff werk,maar dan heb je ook wat
trouwens is het m pakket gewoon origineel leverbaar geweest bij elke e60 hoor, het was gewoon als optie aan te klikken, en dus niet alleen voor de m5 bedoeld, de bumpers van een m5 passen niet eens zonder de spatborden ed, das weer een ander verhaal
ben benieuwd welke keuze je maakt, staan voorbeelden genoeg op google
Klopt wat betreft origineel destijds te bestellen. Qua foto's heb ik nog niet echt een vergelijkend voorbeeld gevonden met een csr bumper, qua aansluiten en dergelijke schijnt het super te zijn, qua spuiten heb jij het inderdaad op de goede manier, iets anders zou ik ook niet willen, vandaar dat ik ook vooraf wil weten of het echt mooi gaat uitpakken, ik denk dat ik eerst maar eens bij de leverancier langs ga om te kijken hoe het gaat staan,
Liep toevallig tegen een originele M tech bumper aan, toch deze maar meteen gekocht, is toch wel de mooiste optie denk ik, alles origineel ben ik toch ook wel voorstander van al vind ik csr bumper ook zeer mooi.
klinkt goed hoor
ook met de toebehoren erbij of alleen een kale bumper ?
Is helaas kale bumper, dus ben nu op zoek naar de rest, weet alleen niet of mijn huidige mistlampen nog wel passen ?freekje schreef:klinkt goed hoor
De rest kan ik ook nog niet erg vinden, misschien maar even op eBay koekeloeren.
je kan ook even kijken op realoem.com wat de onderdelen kosten bij de dealer, plastic kapjes ed. kosten vaak heel weinig 
Zal eens kijken, kan idd nooit de hele wereld kosten....freekje schreef:je kan ook even kijken op realoem.com wat de onderdelen kosten bij de dealer, plastic kapjes ed. kosten vaak heel weinig
ik heb nog wel kappen voor de luchtgeleiding liggen voor achter de bumper, alles nieuw, dat zijn die kappen die om je radiateur zit, ook nog wel de 2 deksels voor de koplampsproeiers en nog 2 kapjes voor nichtvision en adaptive cruise control
de bermlampen zijn volgens mij ook anders, maar dit weet ik niet helemaal zeker, anders gewoon even uit je eigen bumper halen en ff passen
ook heb ik de inbouw handleiding op pdf als je die wil mail me dan ff via een pb je email adres
de bermlampen zijn volgens mij ook anders, maar dit weet ik niet helemaal zeker, anders gewoon even uit je eigen bumper halen en ff passen
ook heb ik de inbouw handleiding op pdf als je die wil mail me dan ff via een pb je email adres
pm verstuurd !freekje schreef:ik heb nog wel kappen voor de luchtgeleiding liggen voor achter de bumper, alles nieuw, dat zijn die kappen die om je radiateur zit, ook nog wel de 2 deksels voor de koplampsproeiers en nog 2 kapjes voor nichtvision en adaptive cruise control
Even kleine update.
Inmiddels bijna alles binnen, mede dankzij hulp van wat forumleden
M achterbumper, M-tech voorbumper, M velgen (helaas imitatie maar de portemonnee had de overhand), zijskirts M-Tech, alle kapjes e.d.
Nu alleen nog op zoek naar een dubbele uitlaat, kreeg mooie aanbieding van Crooketuning dus ik denk dat ik daar maar heen ga.
Als het meezit wordt alles met een kleine twee weken gespoten, dan nog alles laten monteren en naar Crooketuning toe.
Inmiddels weer een topic gezien over facelift achterlaten, erg gaaf, moet er ook nog een keertje op komen en nog een keertje witte angel eyes ipv de gele die ik nu heb. Als laatste denk ik nog led verlichting binnenzijde en dan hou ik op denk ik
Als er wat klaar is komen er fotootjes.
Inmiddels bijna alles binnen, mede dankzij hulp van wat forumleden
M achterbumper, M-tech voorbumper, M velgen (helaas imitatie maar de portemonnee had de overhand), zijskirts M-Tech, alle kapjes e.d.
Nu alleen nog op zoek naar een dubbele uitlaat, kreeg mooie aanbieding van Crooketuning dus ik denk dat ik daar maar heen ga.
Als het meezit wordt alles met een kleine twee weken gespoten, dan nog alles laten monteren en naar Crooketuning toe.
Inmiddels weer een topic gezien over facelift achterlaten, erg gaaf, moet er ook nog een keertje op komen en nog een keertje witte angel eyes ipv de gele die ik nu heb. Als laatste denk ik nog led verlichting binnenzijde en dan hou ik op denk ik
Als er wat klaar is komen er fotootjes.
ben benieuwd naar de foto,s
welke velgen zijn het geworden ?
en geloof mij je bent nooit klaar met je wagen hahaha
welke velgen zijn het geworden ?
en geloof mij je bent nooit klaar met je wagen hahaha