Staat in de planning voor begin volgend jaar.carlos schreef:Joop, heb je al die grijze e92? of staat het op je verlang lijstje.
E46/2 Coupe: 320Ci Executive (08/03): ...aftellen
Re: BMW E46 Coupe: 320Ci Executive (08/2003) (deel 2)
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Straks (over een paar jaar) is er niemand meer over hier. Dan moeten we allemaal over op e9xforum forum ofzoJoop schreef:Staat in de planning voor begin volgend jaar.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Zo ziet ie er weer wat knapper uit van voren...:

Wat er wat minder overzichtelijk van wordt is de voorruit, met al die verschillende vignetten...
:

...die autobahnvignetten zitten zo tenminste mooi uit het zicht achter de binnenspiegel.

Wat er wat minder overzichtelijk van wordt is de voorruit, met al die verschillende vignetten...

...die autobahnvignetten zitten zo tenminste mooi uit het zicht achter de binnenspiegel.
Re: BMW E46 Coupe: 320Ci Executive (08/03): fris gespoten bumper
Hij staat er weer netjes bij Joop! 
www. M3 register .nl
waar zijn al die vignetten precies voor?
-
Mac
Netjes Joop! En ga je velgen eens poetsen :>
-
Mark
Erg mooi Joop! ;D
Wel balen van die vignetten, ik vind ze altijd echt verschrikkelijk! Dat ze daar niet iets anders op kunnen bedenken (|
Wel balen van die vignetten, ik vind ze altijd echt verschrikkelijk! Dat ze daar niet iets anders op kunnen bedenken (|
De vignetten zijn voor de vakantie...: Wederom een tourtje door de alpen en over alpenpassen: Stuttgart - Zürich - Luzern (om met een omweg binnendoor via Liechtenstein en Oostenrijk te komen in) - München (terug naar huis over de Romantische Strasse tot aan Wurzburg).joost schreef:waar zijn al die vignetten precies voor?
De groene ronde voor Duitsland (milieuvignet voor de Duitse binnensteden, nu nog een paar, maar worden er steeds meer); ik kom nog regelmatig over de grens; dus die 12,50 zijn goed besteed.
De twee onder de spiegel de bekende autobahnvignetten voor Oostenrijk en Zwitserland; €35,- voor een weekje (al is die van Zwitserland wel het hele jaar door geldig).
Heb ik expres niet gedaan, deze worden deze week diep antraciet zwart als ik mijn rondje weer gedaan heb...Mac schreef:Netjes Joop! En ga je velgen eens poetsen :>
...over de geplette vliegen nog maar niet te spreken...
ken dat ja, heb laatst twee uur staan schrobben een retourtje frankrijk eraf te krijgen...
als je die vignetten niet draagt krijg je een boete...?
-
Griffendahl
Ja da's gewoon jouw bijdrage aan de wegenbelasting... Het ene land heeft payages, de andere vignetten... En dan heb je ook nog gewoon van die solidaire landen als Nederland, waar de Nederlanders het gewoon voor de buitenlanders betalen 
Ja...joost schreef:...
...strikt genomen heb ik de autobahnvignetten (CH/A) ook niet nodig, want ik blijf toch op de binnenwegen; maar als het qua tijd wat krapper wordt is het wel handig dat je de autobahn of nationalstrassen op mag.
Overigens mijn ervaring is ook dat je meestal zonder controle met de lokalen de grens over kan...
- Silver Shadow
Staat er weer netjes bij helemaal 
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Dank u heren...
...was wel nodig. Iedere dag dat ik langs de auto op liep/fietste, ergerde ik me er groen en geel aan. Nu weer netjes.
...ben alleen nog wel benieuwd wat het me gaat kosten... :?
...was wel nodig. Iedere dag dat ik langs de auto op liep/fietste, ergerde ik me er groen en geel aan. Nu weer netjes.
...ben alleen nog wel benieuwd wat het me gaat kosten... :?