Ik krijg (als het allemaal klopt) een hele map met alle historie, rekeningen en de naam van de NL dealer waar deze in onderhoud is geweest...ik zal mn ogen goed de kost geven. Tevens mijn monteur mee voor de techniek..en als we een"go" hebben dan een aankoopkeuring.
Ik moet me met name op gebied van verlaging nog even verdiepen. De luchtvering lijkt me een issue om bv een schroefset of veren te plaatsen?
En tegen mijn normale principes in, vindt ik deze auto zo mooi omdat die OEM is. EN dat wil ik ook een heel eind houden zo.
Uiteraard op termijn de kleine kinderwielen eronde ruit en een mooi setje zoeken..maar wss ook wel een OEM set dan
ghehe..heb er voor de 3 ook al eens naar gekeken...maar beetje duur.
Ben niet zo van de perse happy hardocre static rijden, omdat dat het "echte" werk is, dus ik zou prima met lucht rondom kunnen leven haha
Zo! Je zoekt 't ook wel weer uit hé Peter... Ik zou een stukje slecht wegdek opzoeken, en goed luisteren naar rammels in 't onderstel - net als e46s nog wel eens wat problemen met draagarmen enzo. En die V8 staat niet als probleemloos te boek; ( proberen te ) kijken of ie pluimt, of er geen sludge ( "mayo" ) in de dop van de koelvloeistof zit - dat werk? Veel plezier morgen in elk geval!
Sinds de 3 in winterslaap staat niet zoveel meer te melden. De 5 wordt nu door schoonpa gebruikt terwijl die door het land toert met zn bandje, dus die ben ik ook "kwijt"
Dan maar beetje aandacht aan de Alfa geven...hoop dat jullie t niet erg vinden om non BMW inhoud te bekijken
Gisteren even snel een lapje over de 147 gehaald en wat plaatjes geschoten. Nu had ik eindelijk de goede camera mee, maar er stond echt een flinke wind, dus sommige zijn helaas een beetje bewogen...
Tevens net de sleutels van de 2e garage box in ontvangst genomen.
Op termijn zal ik de eerste box opzeggen en komt in deze de 3.
Voorlopig mag de 147 lekker warm oud en nieuw vieren.
Mooie ruime box met licht en stroom...ben er blij mee.