Betekend dit dat mijn lambdasensor voor cat bank2 stuk is? Merk ook de laatste tijd dat verbruik wat hoger ligt, voorheen kon ik 700 km rijden met 1 volle tank, nu ong 600km.
Lambdasensor uitlezen
Lambdasensor uitlezen
Heb vandaag eens de auto uitgelezen en zag het volgende bij de realtime digitale waardes:

Betekend dit dat mijn lambdasensor voor cat bank2 stuk is? Merk ook de laatste tijd dat verbruik wat hoger ligt, voorheen kon ik 700 km rijden met 1 volle tank, nu ong 600km.
Re: Lambdasensor uitlezen
lastig te zeggen bij een N42; ze zijn er met 2 en met 4 lambdasensoren. Zou de sensor echt stuk zijn krijg je een foutmelding in je dash.
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Dank voor je snelle reactie, vond in ieder geval vreemd dat alleen deze sensor uit stond. Verder heb ik inderdaad geen melding of error in memory staan dus maar gewoon laten zitten.
Ik heb ook een fout met de lambdasensor, maar mijne loopt stationair ook niet helemaal mooi. Heb je verder nog last ergens van?
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||
Enigste wat te merken valt is dat het verbruik iets hoger ligt. Stationair loopt mijne gewoon goed. Heb je de auto ook uitgelezen en hetzelfde geconstateerd of geeft de computer een error aan als je het geheugen uitleest?
Auto is uitgelezen, de codes zijn gewist en morgen nog een keer kijken of ik weer een foutcode heb.
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||