Kunnen we een clubje oprichtenJoostb schreef:je hebt idd nooit geen zekerheid, maar zelfs met een nieuwe auto kun je pech hebben.Klinkt allemaal heel positief wat natuurlijk geen zekerheid gaat geven dat de auto geen onkosten met zich mee gaat brengen. Het feit dat hij wel goed onderhouden is zegt veel over de oude eigenaar die daar ook het geld voor over had om alles goed aan te pakken mocht er wat aan de hand zijn.![]()
klinkt als een positief en weloverwogen beslissing waar je, als het morgen ook goed zit, geen spijt van gaat krijgen. Volgens mij zijn wij dan de enige met een E46 325i touring?Daarom, zo heb ik ook het ook bekeken. Ik ga er ook niet vanuit dat de auto geen onkosten met zich meebrengt, maar het feit dat waterpomp en koppeling al vervangen zijn geeft me wel een bepaalde rust. Remschijven achter zullen over niet al te lange tijd bijvoorbeeld moeten, maar met 10.000 verwachte kilometers per jaar ga ik er vanuit dat die kosten te overzien zullen zijn.
Ik heb nu geregeld dat hij morgen om 7 uur op de brug kan, dus met een all-clear staan hier morgen foto's van een trotse eigenaar met z'n E46 325i Touring.

@Streamline, de 325i lijkt inderdaad vrij dun bezaaid. Of mensen doen ze zelden weg, dat kan natuurlijk ook.