usb mogelijkheden
usb mogelijkheden
Hey iedereen,
Nu rij ik al een jaar rond met deze auto maar ik mis nog steeds mn usb aansluiting... ik heb een radio zonder mode knop en vroeg me af of hier ook een mogelijkheid bij is tot een usb aansluiting.
Anders heb ik ook nog wel de radio uit mn vorige, een sony maar is het dan ook nog steeds mogelijk om de stuur bediening te gebruiken?
Groeten
Nu rij ik al een jaar rond met deze auto maar ik mis nog steeds mn usb aansluiting... ik heb een radio zonder mode knop en vroeg me af of hier ook een mogelijkheid bij is tot een usb aansluiting.
Anders heb ik ook nog wel de radio uit mn vorige, een sony maar is het dan ook nog steeds mogelijk om de stuur bediening te gebruiken?
Groeten
Kalm an... en rap wat..!
Re: usb mogelijkheden
Als jou was zou ik een GROM of een Parrot in je auto bouwen met de USB/iPhone mogelijkheid. Kosten beide ongeveer 80 tot 130 euro (afhankelijk welke je neemt). Persoonlijk zou ik voor een Parrot gaan. Ik zelf heb een MKI9100 in me cabrio zitten. Kan muziek afspelen via bluetooth, USB en Aux. Ideaal!
Heb al een gewone parrot in mn auto zitten... dus vandaar mn vraag ook of ik de stuur functies zou kunnen behouden bij inbouw van die andere radio
Kalm an... en rap wat..!
weet iemand dat? of ik met die sony radio ook gewoon mn stuur functies kan behouden?
Kalm an... en rap wat..!
330 XD