Snelheids meter, toerenteller....
-
traspa21
Snelheids meter, toerenteller....
Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn?
Mijn snelheidsmeter, toerenteller, benzinemeter ect. vielen uit, ineens. Ook de verlichting van het dashbord werkt niet meer.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groet Gerwin
Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn?
Mijn snelheidsmeter, toerenteller, benzinemeter ect. vielen uit, ineens. Ook de verlichting van het dashbord werkt niet meer.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groet Gerwin
Re: Snelheids meter, toerenteller....
Zonder glazen bol gaat dit niet lukken denk ik.... Heb je je zekeringen nagekeken? Auto op foutcodes uit laten lezen?
-
traspa21
De centrale deurvergrendeling doet het gewoon, evenals mijn binnen verlichting. Laatst hebben ze bij de garage wel iets in de dynamo vervangen, misschien dat er een stekkertje los zit.
Bedankt voor je reactie JdM
Bedankt voor je reactie JdM
Hey traspa21,
Graag gedaan. Alleen geef je antwoord op de vraag die in het rood gesteld staat en dat is niet waar het om gaat
Maar ik neem dan aan dat de auto niet op foutcodes is uitgelezen? Dan raad ik je aan dat eerst eens te doen eigenlijk, komt weleens wat uit waarmee je verder kunt. Anders wordt het echt gokken vrees ik.
Graag gedaan. Alleen geef je antwoord op de vraag die in het rood gesteld staat en dat is niet waar het om gaat
Maar ik neem dan aan dat de auto niet op foutcodes is uitgelezen? Dan raad ik je aan dat eerst eens te doen eigenlijk, komt weleens wat uit waarmee je verder kunt. Anders wordt het echt gokken vrees ik.
het metalen klepje onderaan je cockpit zit los. De massa valt weg.
Komt veel bij de e46 voor. Zoek maar een op youtube.
Komt veel bij de e46 voor. Zoek maar een op youtube.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 
-
traspa21
Beste dw70,
Dank je wel voor je reactie.
Kun je mij ook die link doorsturen van youtube?
Had de BMW uitlaten lezen, kwam naar voren dat de Cockpit Unit kapot is.
Groet
Dank je wel voor je reactie.
Kun je mij ook die link doorsturen van youtube?
Had de BMW uitlaten lezen, kwam naar voren dat de Cockpit Unit kapot is.
Groet
-
traspa21
Hallo,
Gelukkig doet mijn cockpit unit het weer, was dus niet in zijn geheel kapot wat ze beweerden bij een BMW dealer.
Hebben hem uit elkaar gehaald en geconstateerd dat er een draadje los zat, hebben ze vast gesoldeerd. En dit alles hebben ze gerepareerd bij een Hyundai dealer waar ik de auto had gekocht.
Het is wel makkelijk zeggen van een BMW dealer om aan te geven dat ie kapot is.
Groet
Gelukkig doet mijn cockpit unit het weer, was dus niet in zijn geheel kapot wat ze beweerden bij een BMW dealer.
Hebben hem uit elkaar gehaald en geconstateerd dat er een draadje los zat, hebben ze vast gesoldeerd. En dit alles hebben ze gerepareerd bij een Hyundai dealer waar ik de auto had gekocht.
Het is wel makkelijk zeggen van een BMW dealer om aan te geven dat ie kapot is.
Groet