Heeft iemand enig idee hoeveel vermogenwinst ik heb als ik een m3 uitlaatspruitstuk op mijn 320i (m50b20) motor monteer??

Of heeft dit andere voor of nadelen? En is de aanstuiting van de uitlaat op het spruitstuk het zelfde?
alvast erg bedankt
En toch schijnt het dat dit uitlaatspruitstuk het leuk doet op de M50B25, M52B25 en M52B28. Weet alleen niet of het iets toevoegt op een 320i, want het M50-spruitstuk haalt ook niets uit op een M52B20. Dit komt omdat de openingen in het blok kleiner zijn dan de openingen van het inlaatspruitstuk. Misschien dat dit dus bij een uitlaatspruitstuk van een M3 ook zo is. Sowieso zijn de 320i's naar mijn weten niet echt blokken waar leuke winsten uitgehaald kunnen worden..E36 M-Style schreef:Dit spruitstuk is berekend en gemaakt voor een M3 (3.0/3.2).
+1Hitz schreef:En toch schijnt het dat dit uitlaatspruitstuk het leuk doet op de M50B25, M52B25 en M52B28. Weet alleen niet of het iets toevoegt op een 320i, want het M50-spruitstuk haalt ook niets uit op een M52B20. Dit komt omdat de openingen in het blok kleiner zijn dan de openingen van het inlaatspruitstuk. Misschien dat dit dus bij een uitlaatspruitstuk van een M3 ook zo is. Sowieso zijn de 320i's naar mijn weten niet echt blokken waar leuke winsten uitgehaald kunnen worden..E36 M-Style schreef:Dit spruitstuk is berekend en gemaakt voor een M3 (3.0/3.2).