~Echt felle angel eyes
Re: ~Echt felle angel eyes
Welke Quinten ? Voor de halogeen of de Xenon versie ?
525d E61 2007 pre-LCI
Tom_il - Dit is voor de xenon-versie.. Interesse?tom_il schreef:Welke Quinten ? Voor de halogeen of de Xenon versie ?
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Beantwoord !tom_il schreef:jawel, email is onderweg.

Verkocht aan tom_il voor € 70,00 !tom_il schreef:jawel, email is onderweg.

Ondertussen de Angel eyes ontvangen.Quinten schreef:Iemand interesse in BMW E60 Angel Eyes 32W Wit ? stuur gerust mailtje naar quintenbos@gmail.com !
Ik heb ze zelf gemeten in een ulbricht sphere geven ze geven +/- 630 Lumen lichtopbrengst. opgenomen vermogen is +/- 10.5W warm.
Kleur is +/- 8000K.
Die 32W is dus zeker geen electrisch verbruik maar waarschijnlijk het equivalent vermogen van de halogeenlamp. Ofwel een is het een regelrechte leugen.
Om je een idee te geven van lichtopbrengst, een 40 Gloeilamp geeft +/- 410Lumen. Een 60W +/- 702Lumen.
Een 30W IRC 12V halogeen Capsule geeft +/- 630Lumen. En deze komt het meest in de buurt van een autolamp.
525d E61 2007 pre-LCI
Beste leden,
Ik ben opzoek naar de sterkere standaard (gele) angel eyes van de e60. Hebben jullie tips?
Ik ben opzoek naar de sterkere standaard (gele) angel eyes van de e60. Hebben jullie tips?
BMW e60 530D 231 PK 2006
| Op zoek naar Privacy Shades |
- lekkerwijf1
@arnhem026 ik ben hier mee bezig geweest. Ik heb de hologeen lampjes van het orginele angel eyes armatuur vervangen voor fellere. Van 10 watt halogeen naar 21 watt halgeen. Helaas stopt het lampje er ma na 10 seconden. Als ik de bmw dan uitlees geeft deze kortschluzz fehler deze wattage trekt dus net teveel wattage van de licgtcumputer nu weet ik niet als je de lampcontroe van de angel eyes uitzet wat er dan gebeurd
@lekkerwijf1 Hoeveel wat hebben de faceliftmodellen dan ? Die zijn namelijk ook heel erg fel, heb je 15 watt al geprobeerd?
BMW e60 530D 231 PK 2006
Over welke angeleyes spreken we hier ? Pre-LCI xenon of halogeen ?
Elke type lamp Pre-LCI xenon,Pre-LCI halogeen, LCI-Halogeen, LCI-Xenon zijn namelijk allemaal verschillend.
De grootste sterkte vind je in de LCI-Xenon deze gebruikt een H8 halogeen lamp, de minst sterkste is de Pre-LCI halogeen. De andere 2 zitten daar tussenin.
Elke type lamp Pre-LCI xenon,Pre-LCI halogeen, LCI-Halogeen, LCI-Xenon zijn namelijk allemaal verschillend.
De grootste sterkte vind je in de LCI-Xenon deze gebruikt een H8 halogeen lamp, de minst sterkste is de Pre-LCI halogeen. De andere 2 zitten daar tussenin.
525d E61 2007 pre-LCI
@ tom_il ik heb Pre-LCI xenon.
BMW e60 530D 231 PK 2006
Ik zou nooit veel sterkere Halogeenlampjes steken, je riskeert dat de boel begint te smelten.
Met leds heb je het probleem dat de gelere 3000K leds een stuk minder efficienter zijn dat de wittere 7000K leds.
Minder efficient = minder licht voor hetzelfde vermogen.
Mischien kan je overwegen om LCI-Xenons te steken. Dit weekend ga ik de mijne instaleren.
Met leds heb je het probleem dat de gelere 3000K leds een stuk minder efficienter zijn dat de wittere 7000K leds.
Minder efficient = minder licht voor hetzelfde vermogen.
Mischien kan je overwegen om LCI-Xenons te steken. Dit weekend ga ik de mijne instaleren.
525d E61 2007 pre-LCI
Hoe kan het zijn, dat de e90 facelift sterkere gele angel eyes heeft dan ?
BMW e60 530D 231 PK 2006
- lekkerwijf1
Met 10 watt of 21 wat maakt voor de bekabeling weinig verschill kwa warmte dat kan het betreffende kabeltje wel hebben (dezelfde dikte kabels worden ook gebruikt voor andere 21 watt lampjes in de bmw
Het was erg mooi voor een korte duur
Het probleem is de boordcomputer ziet dat de lamp teveel stroom vraagt en geeft direct de melding kortsluiting.
Het was in ieder geval een stuk feller.
Het probleem waarom ik geen leds wil is dat ik de leds niet fell genoeg kan krijgen in pre lci
Plus het gele lampje steekt veel meer af bij de witte xenon en daarom LIJKT deze feller
Ik wil hier in ieder geval nog even op verder experimenteren.
Als iemand mij kan vertellen hoe ik de koude en warmte check van de angel eyes van de lma1 uit kan zetten welke waardes erbij horen ga ik ermee verder.
Het was erg mooi voor een korte duur
Het probleem is de boordcomputer ziet dat de lamp teveel stroom vraagt en geeft direct de melding kortsluiting.
Het was in ieder geval een stuk feller.
Het probleem waarom ik geen leds wil is dat ik de leds niet fell genoeg kan krijgen in pre lci
Plus het gele lampje steekt veel meer af bij de witte xenon en daarom LIJKT deze feller
Ik wil hier in ieder geval nog even op verder experimenteren.
Als iemand mij kan vertellen hoe ik de koude en warmte check van de angel eyes van de lma1 uit kan zetten welke waardes erbij horen ga ik ermee verder.
Laatst gewijzigd door lekkerwijf1 op 01 nov 2013, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Bekabeling zal idd niet het probleem zijn, maar ik denk eerder aan de hitte van het lampje in de koplamp. Dit zal ook 2x zo groot zijn.
@arnhm026 : ik vermoed dat de e90 facelift hetzelfde systeem gebruikt als de e60 Xenon facelift. Namelijk een H8 Halogeen lamp.
@arnhm026 : ik vermoed dat de e90 facelift hetzelfde systeem gebruikt als de e60 Xenon facelift. Namelijk een H8 Halogeen lamp.
525d E61 2007 pre-LCI