Airconditioning
-
BMWe46Mike
Airconditioning
Is er iemand die mij zou kunnen helpen om de voorkeursinstelling van mijn manuele airco (dus niet het climate contol paneel) aan te passen.
Mijn airco gaat namelijk automatisch aan als ik de auto start, dit wil ik niet.
Ik wil zelf kunnen bepalen wanneer ik de airco aan doe (dus zelf op het knopje met sneeuwvlokje drukken).
Ik druk nu elke keer op het sneeuwvlokje om hem uit te doen nadat de auto gestart is, erg irritant.
Ik heb in BMW scanner gezocht of ik dit aan zou kunnen passen, maar hier is het niet mee te doen, correct me if i'm wrong.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen?
Mijn airco gaat namelijk automatisch aan als ik de auto start, dit wil ik niet.
Ik wil zelf kunnen bepalen wanneer ik de airco aan doe (dus zelf op het knopje met sneeuwvlokje drukken).
Ik druk nu elke keer op het sneeuwvlokje om hem uit te doen nadat de auto gestart is, erg irritant.
Ik heb in BMW scanner gezocht of ik dit aan zou kunnen passen, maar hier is het niet mee te doen, correct me if i'm wrong.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen?
-
MontanaBMW
Re: Airconditioning
Gebeurt dit niet alleen als je de luchtstroom keuzeknop hebt staan op de voorruit?
Als dit idd bij jou het geval is, zet 'm eens op een andere stand en kijk eens wat hij dan doet.
Als dit idd bij jou het geval is, zet 'm eens op een andere stand en kijk eens wat hij dan doet.
Ik kan het programmeren voor je, mits je een OBD aansluiting onder de stuurkolom in de voetenruimte hebt.
-
BMWe46Mike
@ montanabmw dat heb ik al geprobeerd en werkt helaas niet bij mij, maar iig bedankt voor het meedenken.
@ JdM super dat je het kan coderen, maar zie dat je in Geldrop woont, ik zelf kom uit Hilversum dat is een stukje uit de buurt helaas
@ JdM super dat je het kan coderen, maar zie dat je in Geldrop woont, ik zelf kom uit Hilversum dat is een stukje uit de buurt helaas
-
BMWe46Mike
Niemand in de buurt van Hilversum die mij kan helpen 
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 99&t=35299
Check hier even. Wellicht staat er iemand tussen?
Check hier even. Wellicht staat er iemand tussen?
-
BMWe46Mike
Thnx ga meteen ff kijken