Het is alweer een tijdje geleden dat ik met mijn vorige

Samen met een maat van mij hebben we ons aangemeld voor een middag sessie driften (beginners) bij Driftsport.nl in Lelystad.
Wij hebben ervoor gekozen om met eigen auto te gaan, zodat we wat meer te weten komen over de limieten van de auto. Ik neem dus mijn E92 M3 mee en de maat van mij een Porsche 993 Carrera. Ook gaan er een aantal vrienden mee om te kijken of mee te rijden.
Van de organisatie kregen we echter te horen dat het niet doorgaat als er te weinig aanmeldingen zijn.
Vandaar even een berichtje hier. Misschien zijn er meer geïnteresseerden.
De kosten met eigen auto zijn 130€. Voor een extra bestuurder is het 25€ meer.
Het vind plaats van 13:30 tot 17:30. Er wordt ook instructie gegeven en instructeurs zijn op het circuit aanwezig.
Alles gebeurd in een veilige omgeving. Het terrein wordt nat gehouden (lekker glad en minder slijtage) en de grootste obstakels in de buurt zijn kleine rubberen pionnetjes.
Mocht je het met eigen auto toch wat te gek vinden, dan bestaat er ook de mogelijkheid een Driftsport E36 325i te huren. Prijs ligt wel een stuk hoger bij 295€ pp, maar dan heb je geen zorgen over banden en brandstof. Je deelt over het algemeen 1 auto met een andere cursist.
Dus mochten er mensen zin hebben in een super gave dag. Meld je even aan op http://www.driftsport.nl
Directe link voor het inschrijven: KLIK.
Er zijn meerdere sessies open op verschillende dagen, maar wij hebben dus gekozen voor de middag sessie op zondag 13 Oktober.
Misschien tot dan!