Ervaringen met autodinges.nl

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
bigtiger

Re: Ervaringen met autodinges.nl

Bericht door bigtiger » 01 sep 2011, 08:56

Hij verkoopt het aircoframe zowieso te duur in verhouding met andere bedrijven. Maar daar gaat het niet om ik heb dat simpele ding nog steeds niet binnen na 2 weken. Of je hem nou mailt belt smst maakt allemaal niet uit hij zegt niks of hij liegt! Ben het echt spuugzat

Rene08

Bericht door Rene08 » 01 sep 2011, 09:17

Dat hij te duur verkoopt, dat zou kunnen. Maar eerlijk gezegd, jij koopt te duur dan. Dan had je vooraf beter moeten zoeken.

Kan het me goed voorstellen dat je het na twee weken zat bent. Echter heb ik vorig jaar ook een maand moeten wachten op het frame, wat ik overigens bij de dealer besteld had.

bigtiger

Bericht door bigtiger » 01 sep 2011, 09:27

Dan kan hij dat toch gewoon zeggen. Geld maakt mij ook niet uit. Dat was de eerste op google en hij zat ook op het forum dus had niet gedacht dat hij mensen zo lang laat wachten. als ik dan achteraf zie dat op bimmerparts.nl (die toen nog geen aircoframe's had) dat die veel goedkoper was had ik hem daar besteld. Want daar heb ik wel goede ervaringen mee. Bovendien zei alex dat hij vrijdag weer op voorraad zou zijn en zaterdag bij mij zou worden bezorgd. het is verd*mme nu donderdag en heb nog niks.

Rene08

Bericht door Rene08 » 01 sep 2011, 09:38

Gewoon geld terug vragen dan toch? :gek:

bigtiger

Bericht door bigtiger » 01 sep 2011, 09:40

Haha ja heb ik gedaan maar zonder contact weet je niks ;)

suparo

Bericht door suparo » 01 sep 2011, 14:33

Zit met hetzelfde probleen....
1 airoframe bestelt op 24-8-2011 betaald maar verders niets
Heb hem gebelt dinsdag 30-8-2011 ( 038 8510638) airoframe's zouden woensdag binnen komen?
maar heb nog steeds niets mogen ontvangen
Op email's wordt ook niet gereageert zijn 06 nummer is welkom
ik baal er goed van, iedereen moet toch voor zijn geld werken

bigtiger

Bericht door bigtiger » 02 sep 2011, 08:05

Ja inderdaad, verwacht maar niet dat ze woensdag binnenkomen, tegen mij zei die dat ze zaterdag 27 aug zouden binnenkomen. We houden elkaar wel op de hoogte goed suparo?

bigtiger

Bericht door bigtiger » 09 sep 2011, 21:15

Ik wordt het echt spuugzat! Ik heb nu nog steeds niks binnen en geen contact. Binnenkort ga ik het gewoon bij hem ophalen aan de deur of mijn geld!
Tekst weggehaald..laten we het hier wel
gezellig houden...je eerdere posts maken wel duidelijk genoeg
hoe je over deze verkoper denkt..

Moderatoropmerking Aron

suparo

Bericht door suparo » 14 sep 2011, 16:11

Heb vandaag mijn aircoframe ontvangen van Autodinges 17-9-2011

bigtiger

Bericht door bigtiger » 14 sep 2011, 19:23

Ja ik ook na bijna 4 weken na het bestellen. Weet voortaan waar ik mijn BMW onderdelen moet bestellen

Alex400

Bericht door Alex400 » 18 sep 2013, 22:37

Ik heb ook via Alex Gout uit Zwolle een Dynavin bij hem gekocht. Deed het een jaar prima maar daarna niets meer. Op aanraden van een forumlid contact met Alex opgenomen op 22 juli en op 23 juli de dynavin verstuurd. Alex zou eerst op vakantie gaan en daarna er naar kijken. Ik heb een aantal weken terug een mailtje gehad dat hij de dynavin had getest en dat hij het gewoon deed en dat ij hem terug ging sturen naar mij. Maar 18 september nog steeds geen dynavin. Ik heb vele emailtjes gehad maar tot nu toe geen antwoord gehad.

Ik hou nog even vinger aan de pols want ik probeer altijd rustig te blijven en mensen een eerlijke kans te geven. Dus ik hoop niet dat we straks met wat maten een toertocht richting Zwolle moeten maken ;)

Ik denk dat Alex het er een beetje bij doet en hij erg druk is. Maar hopelijk gaat dit niet elke keer zo met mensen die via www.autodinges.nl dingen bij hem bestellen.

Hou jullie op de hoogte!

Narvie

Bericht door Narvie » 19 sep 2013, 12:45

Ik heb hier op 2 augustus iets besteld. Sindsdien heb ik geen geld retour gehad en geen product ontvangen.
Zijn adres staat op de website, via internet is zijn huistelnr te vinden. Die neemt hij niet meer op. Ik heb Alex Gout 1x gesproken, hij beloofde toen dat het product er met een week zou zijn. Hij reageert niet op e-mails.

Ik heb aangifte gedaan bij de politie en hier een melding gemaakt: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,13750

Let op, koop niet bij autodinges.nl! Voor de zoekmachines: http://www.autodinges.nl, autodinges.nl. Als je via https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html zoekt zie je dat http://www.autodinges.nl een waarschuwing geeft, er zijn dus meer dan drie aangiftes gedaan.

Alex400

Bericht door Alex400 » 19 sep 2013, 21:04

Wie zijn hier nog meer benadeeld, tijd om een toertocht te regelen? Ik denk sowieso dat ik binnenkortmaar even langs ga...

Wie o wie heeft er nog meer problemen gehad met hem of zijn bedrijf?

Alex400

Bericht door Alex400 » 22 sep 2013, 08:44

[aangifte is inmiddels ingetrokken]

[melding bij opgelet is inmiddels ook ingetrokken]
Laatst gewijzigd door Alex400 op 26 sep 2013, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Alex400

Bericht door Alex400 » 26 sep 2013, 15:19

Na veel druk uitoefenen heb ik mijn Dynavin terug gekregen. Ik krijg de indruk dat Alex Gout zijn administratieve zaakjes niet goed op orde heeft en dat hij slecht communiceert. Dit waarschijnlijk ook door zijn baan die hij gewoon heeft. Want autodinges doet hij gewoon "erbij".

Hopelijk leert hij van deze situatie en krijgt hij de boel op orde en gaat hij normaal communiceren en houdt hij zich aan zijn afspraken! De aangifte heb ik inmiddels dan ook ingetrokken.

Wees toch voorzichtig met deze persoon. En betaal bij autodinges met Paypal of beter nog met Mastercard (ik gebruik altijd debetcard van mastercard). Want mocht je toch spullen niet krijgen, dan ben je niet je geld kwijt omdat je dit via paypal en mastercard via een procedure weer terug kan krijgen. En heb het helaas wel eens gehad maar altijd netjes mijn geld via paypal en mastercard terug gekregen.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”