Soost BMW 120i Alpinweiss
Re: Soost BMW 120i Alpinweiss
Dik ding zeg! 

Erg mooie auto. Zitten hier op het forum toch wel een aantal heel erg mooie einzers! Leuk om te zien.
Thanks
Afgelopen weekend de winterwielen gemonteerd

Afgelopen weekend de winterwielen gemonteerd

Ik ben echt een groot fan van de 1 serie.... Maar deze is wel erg dik!
Deze staat zeker nog op mijn verlanglijstje! 

Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
En gisteren ook de all-weather matten 'geïnstalleerd'
Dus nu helemaal winterproof.

Dus nu helemaal winterproof.

Update: Vorige week is de (defecte) 130i demper onder garantie vervangen voor een BMW Performance demper
En er liggen sinds 2 weken nieuwe Bridgestone potenza achterbandjes onder. Kan er dus weer een tijdje tegenaan

En er liggen sinds 2 weken nieuwe Bridgestone potenza achterbandjes onder. Kan er dus weer een tijdje tegenaan

Hoi Stefan,
Ik kwam net bij je showroom uit, mooie wagen heb je met inderdaad eigenlijk alle te wensen opties.
Geinig, je hebt dezelfde winterset als ik heb liggen.
Heb je eigenlijk nog de spoiler gekocht?
Zag net je update, hoe klinkt de performance Auspuff in vergelijking met die van de 130i?
Gr,
Harry
Ik kwam net bij je showroom uit, mooie wagen heb je met inderdaad eigenlijk alle te wensen opties.
Geinig, je hebt dezelfde winterset als ik heb liggen.
Heb je eigenlijk nog de spoiler gekocht?
Zag net je update, hoe klinkt de performance Auspuff in vergelijking met die van de 130i?
Gr,
Harry
Leuke mod die performance uitlaat, zeker als het onder garantie gebeurt!
Mooie einser heb je
Mooie einser heb je

Echt een voorbeeld van hoe een 1 serie moet zijn! Super! Hierna ook maar 'ns een 1 serie overwegen als ik dit zo zie!
Eigenlijk staat die performance uitlaat best wel dik! Hoe is het geluid? Nog iets leuker zeker?

Eigenlijk staat die performance uitlaat best wel dik! Hoe is het geluid? Nog iets leuker zeker?

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Het geluid is ongeveer hetzelfde gebleven. Bij lagere toeren en terugschakelen is de Performance demper zelfs iets stiller dan de 130i demper, maar dit zal te maken hebben met de vlinderklep die in de 130i demper zit en niet in de Performance versie. Bij hogere toeren hoor je 'm duidelijk brullen