(E46) waterafvoer steeds opnieuw dicht na het openen ervan
(E46) waterafvoer steeds opnieuw dicht na het openen ervan
goeidedag
mijn waterafvoer kanaal onder het cabriodak gaat steeds opnieuw dichtzitten en loopt hierdoor mijn bak waar cabriodak in valt onder water.
Hierdoor loopt dus het water naar de kofferbak in met optrekken.
ik maak het weer vrij door er met een gebogen stangetje onder het frame te friemelen dan loopt die weer af na weekje zit die weer dicht. iemand hier misschien een oplossing voor
mvg john
mijn waterafvoer kanaal onder het cabriodak gaat steeds opnieuw dichtzitten en loopt hierdoor mijn bak waar cabriodak in valt onder water.
Hierdoor loopt dus het water naar de kofferbak in met optrekken.
ik maak het weer vrij door er met een gebogen stangetje onder het frame te friemelen dan loopt die weer af na weekje zit die weer dicht. iemand hier misschien een oplossing voor
mvg john
Re: (E46) waterafvoer steeds opnieuw dicht na het openen erv
niemand een idee
Ik denk dat je toch eens moet proberen de hele afvoerslang door te steken met een trekveer of iets dergelijks. Blijkbaar heb jij last van meerdere verstoppingen.
-
Beter: met perslucht (laten) doorblazen, met trekveer kan maar moet je wel voorzichtig zijn de slang niet te beschadigen!
Hobby-auto voor mijn vrouw (ahum) = BMW 325CiA Executive Cabriolet Silbergrau 2006
Daily lease = MB 180CDI Prestige 7G-DCT
Vroeger van Frans tot Italiaans tot Duits (en dat zei niets over de kwaliteit): van GSA tot Grande Punto tot 968
Daily lease = MB 180CDI Prestige 7G-DCT
Vroeger van Frans tot Italiaans tot Duits (en dat zei niets over de kwaliteit): van GSA tot Grande Punto tot 968
maar dan zal ik dus mijn cabrio stoffen dak eraf moeten halen krijg je die er weer op dan zodat die weer netjes sluit automatisch of is dat een gedoe om hem opnieuw af te stellen
Kan je niet bij de afvoer komen zonder het hele dak er af te halen dan? Ik heb zelf geen cabrio dus kan je hier niet mee helpen. Toch is het een vraag die meer hier voorbij is gekomen. Probeer de zoekfunctie eens en anders Google.
ja kan er aankomen met een gebogen stangetje onder het dak te klooien maar das nu net het probleem gaat het een week goed en is daarna weer dicht
Hoi, Kan je je dak niet in halfopen stand laten staan dan?
Ik heb ook weleens naar die afvoeren gekeken en gewoon de cyclus niet afgemaakt.
Ik heb ook weleens naar die afvoeren gekeken en gewoon de cyclus niet afgemaakt.
BMW rulez
Tsja, als het water er wel uitloopt als je met dat slangetje friemelt, zou ik even kijken waar het water vandaan komt en dan van daaruit proberen de slang weer vrij te krijgen een slang heeft tenslotte een in- en uitgang. ;-)
aan de anderkant kom je niet aan het slangetje onder de auto dus en het slangetje zit precies onder de ijzeren platen waar het cabriodak op de carosserie op de auto zit geschroefd