K&N 57i kit 328Ci
K&N 57i kit 328Ci
Beste leden.
Ik zag vandaag een tweedehands K&N 57i kit te koop staan.
Deze was van een E46 325.
Nu heb ik een 328 Ci, weet iemand of het originele luchtfilter op dezelfde gemonteerd is bij beide motoren?
Als dat overeen komt zal die 57i kit ook op mijn 328Ci moeten passen......toch??
Ik verwacht geen betere prestaties dan maar vind dat sportieve aanzuig geluid mooi.
Ik zag vandaag een tweedehands K&N 57i kit te koop staan.
Deze was van een E46 325.
Nu heb ik een 328 Ci, weet iemand of het originele luchtfilter op dezelfde gemonteerd is bij beide motoren?
Als dat overeen komt zal die 57i kit ook op mijn 328Ci moeten passen......toch??
Ik verwacht geen betere prestaties dan maar vind dat sportieve aanzuig geluid mooi.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: K&N 57i kit 328Ci
Ik zou geen open CAI installeren, geluidje is leuk, maar kost alleen vermogen zo...neem er dan 1 met een gesloten box er omheen...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Die kit is er een met een hitteschild om heen, zit dus iets afgeschermd van de motor, geen los filter dus.
Maar ik weet in middels ook al dat dat filter erop past.
Alleen vraagt de verkoper er erg veel geld voor.
Maar ik weet in middels ook al dat dat filter erop past.
Alleen vraagt de verkoper er erg veel geld voor.
met een gesloten box erom heen is het geluid ook weer minder is mij verteld!
Overigens een vermogens afname geloof ik weinig van, heb er zelf ook 1 gemonteerd op mijn wagen, en hij is er echt niet trager van geworden... op het gas ietsje feller, maar verder geen vermogenstoename natuurlijk! (wat ik vooraf ook al wel wist ofcourse!)
Overigens een vermogens afname geloof ik weinig van, heb er zelf ook 1 gemonteerd op mijn wagen, en hij is er echt niet trager van geworden... op het gas ietsje feller, maar verder geen vermogenstoename natuurlijk! (wat ik vooraf ook al wel wist ofcourse!)
>>>>Showroom E36's<<<<
- GreyCooperS
- Contacteer:
De gouden stelregel van mijn tuner is, zie je het filter zitten, kost het vermogen...
Nou spelen die jongens met een stuk leuker speelgoed dan wij met onze 3 series, maar toch haha...zal voor onze huis tuin en keuken blokjes idd niet veel kwaad kunnen, maar warme lucht aanzuigen is per definitie niet handig...dus voor het geluidje
..voor betere beademing 
Nou spelen die jongens met een stuk leuker speelgoed dan wij met onze 3 series, maar toch haha...zal voor onze huis tuin en keuken blokjes idd niet veel kwaad kunnen, maar warme lucht aanzuigen is per definitie niet handig...dus voor het geluidje

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
daarom zeg ik ook altijd dat je een K&N moet kopen en niet een goedkoop merk, wat K&N heeft voor elk type degelijk daarover nagedacht, heb namelijk eens gemaild met de mensen van K&N, waar het nodig was hebben ze een hitteschild toegepast, en bijv. bij mijn blok zat er een aanvoer buis bij voor koele lucht! 
zolang je een goed merk koopt, de filter netjes schoon houdt, kan het idd weinig kwaad!
Je moet er alleen ook geen wonderen van verwachten!

zolang je een goed merk koopt, de filter netjes schoon houdt, kan het idd weinig kwaad!

Je moet er alleen ook geen wonderen van verwachten!
>>>>Showroom E36's<<<<
Nee wonderen verwacht ik ook niet zo daarvan, althans niet qua vermogen.
Gaat mij puur om het mooie vollere geluid.
En dat misschien ook nog in combinatie met een mooie einddemper van supersprint ofzo.
Dan moet die toch wel een lekker sportief geluid geven dacht ik zo.
Eerst weer effe wat sparen, want goed materiaal is duur!!
Gaat mij puur om het mooie vollere geluid.
En dat misschien ook nog in combinatie met een mooie einddemper van supersprint ofzo.
Dan moet die toch wel een lekker sportief geluid geven dacht ik zo.
Eerst weer effe wat sparen, want goed materiaal is duur!!