Ik ben Kees ben 32 jaar oud en kom uit het mooie noord holland..
Na een ruime tijd in mijn E60 530XI gereden te hebben ben ik over gestapt naar een Audi S5 4.2 V8.
Echt geweldige wagen, zeker als je die V8 hoort brullen.
Gezien mijn werk in Amsterdam ging vestigen en dan 65 km heen en 65 km terug moet rijden, ben gaan nadenken wat ik voor diesel auto wil.... iets zuiniger dan 1 op 6 met de huidige benzine prijzen.
Toch iets luxe, maar ook sportief ogend...
Toen kwam ik weer bij de 5-serie uit van BMW, maar dan nu wel de touring... kwestie van smaak denk ik..
Ik kwam bij de dealer een 530 d tegen met weinig kilometers en één jaar huisselectiegarantie...
Na de proefrit, kon ik hem gewoon niet laten staat, want wat loopt zo'n zescilinder diesel van BMW ook mooi !!
Het is een BMW 530 d uit 2007
Met origineel M-pakket af fabriek
Bruin leder interieur
Sportstoelen
Head up display
Automaat
Xenon
Panoramadak
Trekhaak
Keyless entre en go
Zwarte raamlijsten
Geblindeerde ramen

Wel mooi, maar zeer degelijk...
Toch maar gekeken voor een ander velgje.. dat zijn de 19" Styling 128 geworden in een breedset 245/35-19 voor en 275/30-19 achter.. Wat een sloffen zeg, te gek..
Na dat hij naar mijn mening, ondanks de m-tech verlaging van 15mm toch te hoog op z'n poten stond, ben ik naar België (Performance shop Geel) gereden op een setje H&R 35mm veren te laten monteren en achter 18 mm softwarematig laten verlagen.
Wat een verschil zeg, ze hebben daar ook meteen een setje zwarte hoogglans nieren gemonteerd en klaar is Kees !!
Zeer tevreden, alleen nog iets aan m'n interieurlijsten doen, maar daar moet ik even goed over nadenken wat ik daar mee wil...
Zo staat hij er nu bij: