Kevin_1987 schreef:Zoiets is nooit leuk inderdaad. Je vraagt je af waar 't goed voor is..., maar zielige afgunstige stumpers heb je nu eenmaal.
Verder nette auto

!
En wat betreft die kentekenplaat houders, die krijg je ook gewoon bij Heuts ofzo, kosten inderdaad iets van 2,50/3,00euro. Luxe kentekenplaten (met opliggende letters kosten 17,50euro per plaat). Heb even niet opgelet of je deze al hebt.
Ik had twee nieuwe op winparts besteld. Zonder tekstrand en inderdaad 2.65 p/stuk.
Ik heb nu al opgelegde platen maar aan de voorkant mist er een stukje van een letter. En dat soort dingen gaan toch irriteren op een gegeven moment. Dus binnenkort even plaatje vervangen en gelijk laten popnagelen.
Voor had ik nog geen houder zitten en zit er nu wel op. Het is maar een klein verschil maar toch vind ik het mooier,
Net als die doffe koplamp die ik heb. Irriteer ik me mateloos aan. Maar heb het zo druk dat ik er niet aan toe kom.
Verder ben ik echt blij met de navi professioneel vind ik veel mooier ogen dan het "standaard " . Dat was mede de reden dat ik deze kocht en het auto zonne rollo achter is in de avond heerlijk dat je weinig/geen last van koplampen in de spiegel