Logic 7 demonteren
- Schmiedmann530
Logic 7 demonteren
Hoi,
Ik wil de logic 7 installatie in mijn auto demonteren en er standaard speakers in zetten, moet ik hiervoor dan opnieuw kabels gaan trekken? de speakers worden volgens mij via de versterker aangestuurd.
Ik wil de logic 7 installatie in mijn auto demonteren en er standaard speakers in zetten, moet ik hiervoor dan opnieuw kabels gaan trekken? de speakers worden volgens mij via de versterker aangestuurd.
Re: Logic 7 demonteren
Welke systeem wil je erin zetten ? je hebt nog de hifi maar dan heb je een andere versterker nodig.
Eender wat je gaat doen, het gaat niet simpel zijn, Logic 7 wijkt sterk af van eender welk ander systeem.
Daarnaast ga je zeker codering nodig hebben.
Als de bedoeling is om de Logic7 apart verkopen, vermoed ik dat dit het niet waard gaat zijn.
Eender wat je gaat doen, het gaat niet simpel zijn, Logic 7 wijkt sterk af van eender welk ander systeem.
Daarnaast ga je zeker codering nodig hebben.
Als de bedoeling is om de Logic7 apart verkopen, vermoed ik dat dit het niet waard gaat zijn.
525d E61 2007 pre-LCI
- Schmiedmann530
Nee wilde het eigenlijk in mijn volgende auto erin monteren. Dus het is geen slim idee?
Inbouwen gaat opnieuw niet evident zijn, nog moeilijker dan het uitbouwen. Deze retrofit word zelden gedaan omdat er veel bekabeld moet worden. Meestal word geopteerd voor een aftermarket systeem.
Is je volgende dan ook een E60 ?
Is je volgende dan ook een E60 ?
525d E61 2007 pre-LCI
- Schmiedmann530
Nee geen E60. Weet nog niet precies wat ik wil.
Logic 7 inpassen in een andere BMW zeer twijfelachtig tenzij in een E63/64 van dezelfde periode. In een ander merk is dit onmogelijk. Dit meer dan gewoon een versterker en wat boxen.
Eerlijk gezegd ik zou het vergeten als ik jou was.
Eerlijk gezegd ik zou het vergeten als ik jou was.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik snap niet waarom je het systeem zou willen overbouwen naar een andere auto.... Ik ga mijn systeem uitbouwen en vernieuwen door een andere DSP, versterkers en speakers.
- Schmiedmann530
Waarom niet?, logic 7 is een hele goede set. Als mijn volgend auto geen goede installatie heeft dan is het toch mooi.
Tegenwoordig krijg je niks meer terug voor je auto, dan maar spullen die ik in de volgend auto kan gebruiken demonteren he..
Tegenwoordig krijg je niks meer terug voor je auto, dan maar spullen die ik in de volgend auto kan gebruiken demonteren he..
In de E60 zal je niets kunnen demonteren, alles is specifiek, kan je in een andere wagen niets mee doen.
Als je wat wil verdienen dan kan je de onderdelen via ebay proberen te verkopen.
Trouwens dit geld voor jou ook, zoniet had die wagen je een fortuin gekost.
Als je wat wil verdienen dan kan je de onderdelen via ebay proberen te verkopen.
Trouwens dit geld voor jou ook, zoniet had die wagen je een fortuin gekost.
525d E61 2007 pre-LCI
- Schmiedmann530
Nee was niet voor de verkoop bedoeld maar om in de nieuwe auto.
Dan laat ik het mooi erin zitten
Dan laat ik het mooi erin zitten
Nu weet ik niet of ik Logic 7 heb in mijn e60, op de optie lijst staat hifi prof. Maar ik vind het eerlijk gezegd totaal niet bijzonder, sterker nog ik stoor me eraan. Dus bij mij gaat het eruit en vervangen door iets anders...
De speakers kan je demonteren. De versterker ook.
De kabelboom is een deel van de bodykabelboom en deze is niet te echt te demonteren.
Je zou standaard speakers in de voordeuren kunnen zetten en in de hoedenplank en de standaard subs onder de stoelen. Dan heb je standaard stereo systeem namelijk. De speakerbedrading zoals je het nu hebt loopt vanaf de versterker naar de speakers.
De speakerbedrading van het stereo systeem moet je trekken vanaf de achterzijde van de ccc (quadlock connector) naar de standaard speakers in de voordeur en de subs onder de stoelen en de standaard speakers in de hoedenplank. Daarna coderen en klaar. Is niet zo moeilijk te doen hoor. Maar kabelboom logic7 kan je niet verwijderen en moet je straks custom kopen. Word wel eens aangeboden in duitsland e.o.
De kabelboom is een deel van de bodykabelboom en deze is niet te echt te demonteren.
Je zou standaard speakers in de voordeuren kunnen zetten en in de hoedenplank en de standaard subs onder de stoelen. Dan heb je standaard stereo systeem namelijk. De speakerbedrading zoals je het nu hebt loopt vanaf de versterker naar de speakers.
De speakerbedrading van het stereo systeem moet je trekken vanaf de achterzijde van de ccc (quadlock connector) naar de standaard speakers in de voordeur en de subs onder de stoelen en de standaard speakers in de hoedenplank. Daarna coderen en klaar. Is niet zo moeilijk te doen hoor. Maar kabelboom logic7 kan je niet verwijderen en moet je straks custom kopen. Word wel eens aangeboden in duitsland e.o.
Nee, logic 7 is top hifi. Wat jij hebt is iets anders met lichtere versterkerThe-P schreef:Nu weet ik niet of ik Logic 7 heb in mijn e60, op de optie lijst staat hifi prof. Maar ik vind het eerlijk gezegd totaal niet bijzonder, sterker nog ik stoor me eraan. Dus bij mij gaat het eruit en vervangen door iets anders...