Xi of Xd, X1, X3, X5.V6freak schreef: Wie weet komt die BMW alsnog een keertje. Het enige waar ik met zit is de aandrijving. Ik ben helemaal weg van quattro of andere vorm van 4-wielaandrijving. Heb mij altijd afgevraagd hoe een BMW in de regen en/of de winter rijd.
Ja klopt.Medusa schreef: RS4 heeft ook veel tuningspotentie, je ziet ze regelmatig met RS6 turbo's.
Zijn er ook benzine motoren van BMW met 4-wielaandrijving dan ipv diesel?Patrickk schreef:Xi of Xd, X1, X3, X5.V6freak schreef: Wie weet komt die BMW alsnog een keertje. Het enige waar ik met zit is de aandrijving. Ik ben helemaal weg van quattro of andere vorm van 4-wielaandrijving. Heb mij altijd afgevraagd hoe een BMW in de regen en/of de winter rijd.
Zijn er alleen minder van als de quattro's.
Heb zelf dik 2jr een 330XD gehad. Het reed geweldig! Hoop kracht, draaikolk in de tank maar het reed heerlijk. Persoonlijk nog nooit problemen gehad met regen en sneeuw.
Ok bedankt, zal het eens in de gaten houden.Patrickk schreef:Die van mij was van 2002 en die had altijd 4x4. Ik geloof 40-60 verhouding.
Xi is de benzine variant.
Hoe de verhouding is bij de "nieuwe" modellen kan ik je niet vertellen.