Is deze 530 bekend en of het bedrijf?
-
Jeronimo530
Is deze 530 bekend en of het bedrijf?
Hallo,
Mijn naam is Jeroen, en ben opzoek naar een E90 530i full options.
Nou heb ik me oog laten vallen op deze :
BMW 5 Serie 530i Aut M5-Paket Navi/Dak/Leer/Xenon NAP 530 http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... _k.twitter
Is iemand bekend met deze auto en of bedrijf toevallig?
Alvast bedankt.
Groeten
Jeroen.
Mijn naam is Jeroen, en ben opzoek naar een E90 530i full options.
Nou heb ik me oog laten vallen op deze :
BMW 5 Serie 530i Aut M5-Paket Navi/Dak/Leer/Xenon NAP 530 http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... _k.twitter
Is iemand bekend met deze auto en of bedrijf toevallig?
Alvast bedankt.
Groeten
Jeroen.
-
Edgar1234
Re: Is deze 530 bekend en of het bedrijf?
Hallo Jeroen,
Ik ken het bedrijf niet... De auto ziet er mooi uit op de foto!
NAP is leuk... maar kunnen ze de KM stand ook aantonen van voor dat hij ingevoerd werd?
Hij heeft 10 eigenaren gehad (in NL) vind ik ook best veel voor die KM stand...
Succes!
Ik ken het bedrijf niet... De auto ziet er mooi uit op de foto!
NAP is leuk... maar kunnen ze de KM stand ook aantonen van voor dat hij ingevoerd werd?
Hij heeft 10 eigenaren gehad (in NL) vind ik ook best veel voor die KM stand...
Succes!
Hoi Jeroen
Het is wel een e60 en geen e90
Misschien vind je meer info op de afdeling e60
Het is wel een e60 en geen e90
Misschien vind je meer info op de afdeling e60
Hallo,
Het hoeft niet een reden te zijn om niet te kopen maar, de auto heeft 10 eigenaren gehad, waarvan sommige hem echt maar heel kort hebben gehad. Mijn vraag is dan: is er iets mis mee dat hij zo snel weer wordt verkocht. Verder ziet hij er wel erg mooi uit.
Vraag wat na bij het bedrijf en maak een proefrit pas dan kan je dingen uitsluiten denk ik.
Heel veel succes.
Het hoeft niet een reden te zijn om niet te kopen maar, de auto heeft 10 eigenaren gehad, waarvan sommige hem echt maar heel kort hebben gehad. Mijn vraag is dan: is er iets mis mee dat hij zo snel weer wordt verkocht. Verder ziet hij er wel erg mooi uit.
Heel veel succes.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Het is inderdaad een e60 en geen e90.
Topic verplaatst.
Daarnaast is het zo dat men zich voorstelt hier op het forum in het daarvoor bestemde gedeelte, zou je dit alsnog willen doen?
E36 M-Style
Bimmerportal team
Topic verplaatst.
Daarnaast is het zo dat men zich voorstelt hier op het forum in het daarvoor bestemde gedeelte, zou je dit alsnog willen doen?
E36 M-Style
Bimmerportal team
///M-power
-
Jeronimo530
Bedankt voor de reacties, ik ga me uiteraard zo even voorstellen. Ik zou namelijk vandaag al langs gaan dus wou het asap weten, maar het wordt volgende week.
Tien eigenaren is inderdaad wel veel maar vallen daar ook garages onder? Sowieso proefrit maken en vragen, en een aankoop keuring als alles bevalt.
Tien eigenaren is inderdaad wel veel maar vallen daar ook garages onder? Sowieso proefrit maken en vragen, en een aankoop keuring als alles bevalt.
Neem even een laptop mee, en lees hem ter plekke uit. Tippie.
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Site van RDW geeft aan 10 particuleren. Dat is wel erg veel zeg. Helemaal omdat hij pas in 2007 hier is ingevoerd.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Jeronimo530
Neem inderdaad een uitlees apparaat mee, alleen moet je dat zelf de eventuele codes opzoeken op Internet.
Ja ik had ook al ondervonden dat ie geïmporteerd was, hoopte eigenlijk dat iemand hem of hun kenden.
Ja ik had ook al ondervonden dat ie geïmporteerd was, hoopte eigenlijk dat iemand hem of hun kenden.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik hem lekker laten staan. Dat je navraag doet over de auto geeft al aan dat je er zelf ook niet veel vertrouwen in hebt.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- henri.thijssen
zij hebben te vaak "mooie" auto's staan, met merendeels veel eigenaren en import.
156.000 km op 11 jaar met 10 eigenaren vindt ik - ook al is het NAP - niet geloofwaardig.
Vergeet niet , dat als je een beetje pech hebt, en vrij afhankelijk bent (dus zelf niets of weinig kan doen) je vlot een paar duizend euro kan uitgeven aan ellende. Kortom, meeneemprijs, zeker niet aan doen. Heb ik één keer gedaan, nooit meer.
Beter een auto bij een echt erkend bedrijf kopen, en dan maar 2000 euro meer betalen, maar wel met 6 mnd of 1 jaar echte garantie, maar dat is mijn persoonlijk keuze. Is en blijft risico. Je moet soms ook gewoon geluk hebben met een auto.
Je kunt de vraag misschien ook andersom formuleren
Een soort van dealer, aanbieder pol ....
156.000 km op 11 jaar met 10 eigenaren vindt ik - ook al is het NAP - niet geloofwaardig.
Vergeet niet , dat als je een beetje pech hebt, en vrij afhankelijk bent (dus zelf niets of weinig kan doen) je vlot een paar duizend euro kan uitgeven aan ellende. Kortom, meeneemprijs, zeker niet aan doen. Heb ik één keer gedaan, nooit meer.
Beter een auto bij een echt erkend bedrijf kopen, en dan maar 2000 euro meer betalen, maar wel met 6 mnd of 1 jaar echte garantie, maar dat is mijn persoonlijk keuze. Is en blijft risico. Je moet soms ook gewoon geluk hebben met een auto.
Je kunt de vraag misschien ook andersom formuleren
Een soort van dealer, aanbieder pol ....
E60 530D 2005
265hp 667nm
E34 520i 24V 1995
Sold ** E46 323CI - E87 120i - E90 320i **
E34 520i 24V 1995
Sold ** E46 323CI - E87 120i - E90 320i **
Het bedrijf zelf is echt een handelaar. Ze kopen auto's in die onder de marktprijs aangeboden worden en verkopen deze weer met een kleine marge. Ze zullen je iig niets over de staat van onderhoud etc kunnen vertellen, behalve die informatie die ze wellicht zelf van de verkoper vernomen hebben.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R