bmw e46 importeren
-
streamline
Re: bmw e46 importeren
En dan nog kwijt zien te raken.....
Ook dat klopt de auto zal niet 123 verkocht zijn, vooral in deze tijd!
Maargoed devauto was niet duur dus dan kan je geduld hebben.
Ook dat klopt de auto zal niet 123 verkocht zijn, vooral in deze tijd!
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Je moet het zelf weten. Het lijkt mij dat je je keuze al lang gemaakt hebt. Invoeren dat ding en dan proberen te verkopen.
Maar ik denk dat het je geld gaat kosten, of een heel klein beetje winst gaat maken.
Maar ik denk dat het je geld gaat kosten, of een heel klein beetje winst gaat maken.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Hoi,
Geld kosten zal het me niet aangezien de auto voor een aantrekkelijke prijs was.
Voor een duitse auto met schade krijg ik niet veel
Voor een duitse auto zonder schade krijg ik ook niet zoveel
Om hem helemaal te gaan demonteren is een optie alleen ben je dan maanden bezig wil je alles verkocht hebben.
Aangezien ik de meeste onderdelen heb liggen leek het mij het beste om hem in orde te maken en op kenteken te zetten.
Als je de auto dan goedkoop klaar hebt valt er naar mijn rekensom een leuke cent te verdienen.
Het enigste waar ik tegenaan hik is de bpm, als dit 200 of 450 is is nogal een aardig verschil aangezien je ook nog z'n 150 euro moet tellen voor het invoeren keuren en kentekenplaten etc.
Het is een beetje een dubio over wat de beste keuze is.
Geld kosten zal het me niet aangezien de auto voor een aantrekkelijke prijs was.
Voor een duitse auto met schade krijg ik niet veel
Voor een duitse auto zonder schade krijg ik ook niet zoveel
Om hem helemaal te gaan demonteren is een optie alleen ben je dan maanden bezig wil je alles verkocht hebben.
Aangezien ik de meeste onderdelen heb liggen leek het mij het beste om hem in orde te maken en op kenteken te zetten.
Als je de auto dan goedkoop klaar hebt valt er naar mijn rekensom een leuke cent te verdienen.
Het enigste waar ik tegenaan hik is de bpm, als dit 200 of 450 is is nogal een aardig verschil aangezien je ook nog z'n 150 euro moet tellen voor het invoeren keuren en kentekenplaten etc.
Het is een beetje een dubio over wat de beste keuze is.
Als het mogelijke verschil in BPM van € 250 (€ 450 minus € 200) al voldoende is om je te laten twijfelen, heb je jezelf antwoord gegeven wat je doen moet volgens mij....
... Niet doen dus
maar: het is jouw geld
... Niet doen dus
maar: het is jouw geld
Beest Met 4 Wielen