zonnescherm

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Farl

Re: zonnescherm

Bericht door Farl » 15 mei 2008, 10:38

Een nog betere oplossing vind ik de automatisch dimmende binnenspiegel. 8)
Deze zit in mijn nieuwe 330i en in mijn oude 320i had ik een zonnescherm. Een automatisch dimmende binnenspiegel werkt echt super handig en mooi, persoonlijk vind ik dat het beter werkt dan een zonnescherm! :amen:
En misschien is deze ook makkelijker in te bouwen (en goedkoper) dan zo'n groot zonnescherm.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 15 mei 2008, 17:05

farl schreef:Een nog betere oplossing vind ik de automatisch dimmende binnenspiegel. 8)
Deze zit in mijn nieuwe 330i en in mijn oude 320i had ik een zonnescherm. Een automatisch dimmende binnenspiegel werkt echt super handig en mooi, persoonlijk vind ik dat het beter werkt dan een zonnescherm! :amen:
En misschien is deze ook makkelijker in te bouwen (en goedkoper) dan zo'n groot zonnescherm.
Ik zeg en een spiegel, en een zonnescherm :D Ideale combinatie :! :love:

Farl

Bericht door Farl » 15 mei 2008, 17:56

Griffendahl schreef:Ik zeg en een spiegel, en een zonnescherm :D Ideale combinatie :! :love:
Volgens mij zie je dan niets meer achter je. x|

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 15 mei 2008, 18:04

Jawel hoor :) 't Heeft allebei toch wel een iets andere functie ;)

Farl

Bericht door Farl » 15 mei 2008, 18:09

Griffendahl schreef:Jawel hoor :) 't Heeft allebei toch wel een iets andere functie ;)
Heb jij dat dan? 8)

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 15 mei 2008, 18:10

Beide ?? Yup...

Mac

Bericht door Mac » 16 mei 2008, 19:51

Griffendahl schreef:Beide ?? Yup...
Ik zou hem ook nog laten blinderen als ik jou was :P

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 17 mei 2008, 00:21

Ik vind geblindeerde ramen niet mooi, of alles (mag niet) of gewoon niks... Niet de ene ruit wel en de andere niet, geen gezicht :r :X

Mac

Bericht door Mac » 17 mei 2008, 07:47

Griffendahl schreef:Ik vind geblindeerde ramen niet mooi, of alles (mag niet) of gewoon niks... Niet de ene ruit wel en de andere niet, geen gezicht :r :X
Ben het daar wel mee eens. Het staat altijd best wel raar als je halve wagen geblindeerd is.
Ze zouden het eigenlijk en 'fade-out' aan moeten brengen, dat je niet zo'n overgang ziet.

Dnl

Bericht door Dnl » 17 mei 2008, 08:11

Voorkant ook laten tinten, alleen die iets minder en net tot de grens.

Ome Cied

Bericht door Ome Cied » 01 jul 2008, 21:50

heb eigenlijk wel een vraagje. ik heb een beige/creme kleurige hoedeplank en zou het wel mooi vinden als er een zonnescherm/rollo zou zijn in de kleur beige/creme. bestaat zoiets of heeft iemand een idee waar zoiets kan krijgen?

Mark

Bericht door Mark » 02 jul 2008, 07:25

Dnl schreef:Voorkant ook laten tinten, alleen die iets minder en net tot de grens.
Alleen wat is de grens...?
Bestaat erg veel onduidelijkheid over, zelfs hier bij de expert hier in de buurt van bestickering en blindering bestaat onduidelijkheid wat er nu wel en niet mag. De officiele regels zijn erg onduidelijk..

Mistafa

Bericht door Mistafa » 02 jul 2008, 16:10

Griffendahl schreef:
farl schreef:Een nog betere oplossing vind ik de automatisch dimmende binnenspiegel. 8)
Ik zeg en een spiegel, en een zonnescherm :D Ideale combinatie :! :love:
Ik heb toevallig bijde, en is super (h)
Vooral voor die malloten die met groot lichte achter je gaan rijden :amen:
schermpje omhoog en je ziet haast niets meer :D
Mark schreef:
Dnl schreef:Voorkant ook laten tinten, alleen die iets minder en net tot de grens.
Alleen wat is de grens...?
Bestaat erg veel onduidelijkheid over, zelfs hier bij de expert hier in de buurt van bestickering en blindering bestaat onduidelijkheid wat er nu wel en niet mag. De officiele regels zijn erg onduidelijk..
De grens weet ik zo niets, maar ik weet dat het in wegmisbruikers is geweest... misschien de moeite om na te kijken!
Daarin werd zelf de gezegd, dat de grens geloof ik 30% is, maar dat ze pas vanaf 55% bekeuren!
Spoiler: Laat zien
Ik verleen geen rechten aan deze uitspraak :+ , kijk hem zelf even na als je benieuwt bent

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”