The Missing Link - 523i (2011)
-
The Missing Link - 523i (2011)
Na vele jaren Renault (langzaam opbouwend in grootte van 5 Alpine Turbo naar Grand Espace) nu een BMW gekocht. Is een 523i uit 2011 (6 cil). Geniet er nog elke dag van maar er zijn wat kleine zaken die ik nog niet helemaal door heb (en waar de BMW dealer vooralsnog ook niet uit lijkt te komen), vandaar dat ik dacht me eens op een mooi BMW forum aan te melden. Heb nog geen foto's... las iets van een showroom; misschien post ik daar nog wel eens.
Heb even lopen zoeken naar actieve boards in NL over BMW maar de belangstelling lijkt overal vrij matig (weinig actieve online members), weet niet of dat normaal is want ben nog niet eerder op een automerk board geweest. Hoop in elk geval dat sommige van mijn vragen beantwoord kunnen worden (denk namelijk dat die vrij algemeen voor BMWs zijn).
Heb even lopen zoeken naar actieve boards in NL over BMW maar de belangstelling lijkt overal vrij matig (weinig actieve online members), weet niet of dat normaal is want ben nog niet eerder op een automerk board geweest. Hoop in elk geval dat sommige van mijn vragen beantwoord kunnen worden (denk namelijk dat die vrij algemeen voor BMWs zijn).
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
- Ramon 325 Vanos
Re: Nieuwe BMW rijder
Welkom 

Welkom 

-
Leuk dat jullie reageren
Ik hoop dat ook een aantal van mijn inmiddels drie vragen tot een (deel-)oplossing kunnen leiden.
Iets wat ik inmiddels geleerd heb... ik zocht een rubber/plastic kofferbak mat/box. BMW heeft zoiets niet voor de sedans, maar er zijn genoeg websites die dit wel -op maat- aanbieden voor iets van Euro 40. Heb nog niets besloten maar kom daar wel uit denk ik.
Verder ben ik bezig met een tracker. De meeste zijn duur (met name het jaarcontract), wat ik op het oog heb kost minder dan Euro 15 per jaar en is flexibel (dus mocht mijn auto weg zijn, dan kan ik iets meer betalen en vaker updates van de locatie krijgen). Laat het systeem mogelijk ook aan de BMW alarm installatie koppelen, gaat die dan af, dan krijg ik email. eenmalige kosten, incl. inbouw liggen rond de Euro 500. Voor zo'n auto niet TE veel lijkt me zo. Iemand ervaringen op dit gebied misschien?
Hoop dat dit ook voor de lezers/members interessante informatie is.

Ik hoop dat ook een aantal van mijn inmiddels drie vragen tot een (deel-)oplossing kunnen leiden.
Iets wat ik inmiddels geleerd heb... ik zocht een rubber/plastic kofferbak mat/box. BMW heeft zoiets niet voor de sedans, maar er zijn genoeg websites die dit wel -op maat- aanbieden voor iets van Euro 40. Heb nog niets besloten maar kom daar wel uit denk ik.
Verder ben ik bezig met een tracker. De meeste zijn duur (met name het jaarcontract), wat ik op het oog heb kost minder dan Euro 15 per jaar en is flexibel (dus mocht mijn auto weg zijn, dan kan ik iets meer betalen en vaker updates van de locatie krijgen). Laat het systeem mogelijk ook aan de BMW alarm installatie koppelen, gaat die dan af, dan krijg ik email. eenmalige kosten, incl. inbouw liggen rond de Euro 500. Voor zo'n auto niet TE veel lijkt me zo. Iemand ervaringen op dit gebied misschien?
Hoop dat dit ook voor de lezers/members interessante informatie is.
-
Leuk dat ik welkom wordt geheten door een aantal van jullie. :-) Ik hoop ook dat mijn laatste bijdrage in ieder geval een heel klein beetje nuttig voor anderen zou kunnen zijn.
Wel jammer dat ik geen antwoorden op mijn vragen heb kunnen krijgen helaas...
Wel jammer dat ik geen antwoorden op mijn vragen heb kunnen krijgen helaas...
Welkom op het forum!
vragen kun je beter in de categorie doen die daarvoor bedoeld is, ik denk dat je daar eerder antwoord krijgt!
Maak ook gerust een showroom aan voor je ride!
vragen kun je beter in de categorie doen die daarvoor bedoeld is, ik denk dat je daar eerder antwoord krijgt!

Maak ook gerust een showroom aan voor je ride!

>>>>Showroom E36's<<<<
-
Dank, ik heb mijn vragen ook (dacht ik) in de juiste categorie geplaatst... (toch?)