ik ben Hans, 22 jaar en ben in het bezit van een E36 323i coupé uit '97. (Ja wat moet zo'n hok nou hier op 't forum??
Ik heb de auto sinds mei 2007 in bezit, maar aangezien ik een grote liefhebber ben van de E46, gaat m'n wagentje daar plaats voor maken. Haast heb ik er absoluut niet bij, ik rij nog prima en wacht geduldig af tot ik een geschikt exemplaar gevonden heb. Ik heb inmiddels in twee auto's proefgereden. De eerste was een zwarte 328i sedan uit '98 met 173.000 km (staat nog te koop bij Van der Ven auto's in Roosendaal). Deze is het niet geworden, want stiekem vind ik een coupé toch wel een stukje mooier..
De tweede was dus een 328i coupé uit '99, wat een ding zeg!!! :~ Topasblauw, 19" lichtmetaal en lekker dik in de opties. Toevallig nog een paar plaatjes van geschoten:

Helaas wilde de (particuliere) verkoper er 17k voor hebben en dat vond ik ietsje teveel.
Anyway, het gaat dus een E46 coupé 328i/330i worden, in zwart óf topasblauw. Of ik hem uit Duitsland ga halen overweeg ik nog, aangezien daar wel wat meer aanbod is. Ik heb daar alleen nog geen ervaring mee, maar lees hier en daar op het forum dat het niet zo gek veel voorstelt?
Tot slot nog een paar plaatjes van mijn huidige wagentje:

Grtz Hans