Terwijl ik jullie in spanning laat of er nu geel of oranje op komt heb ik een bijna-maar-nog-niet-helemaal-mod gedaan...
Vanmorgen wat sloopwerk, met beleid gedaan...
Resultaat tot nu toe:
Ik ga de A, B en C stijlen zelf zwart spuiten. Het setjes stijlen wat ik ooit eens had gekocht was zo'n gebarsten en gebroken op alle plekken die maar kapot kunnen.
Nu nog een setje zonnekleppen en haakjes en de handgrepen ed in t zwart vinden...als iemand iets heeft of weet....let me know aub!
Vanmorgen bij Bart geweest en die heeft mijn setje US Running lights aangesloten..
Bart, echt super bedankt kerel! Ben er blij mee
Uiteindelijke resultaat...Knipperlichten branden constant bij ingeschakeld dimlicht. De Wit / blauwe leds zijn eruit en zit nu een 3000K halogeen in. Komen nog 3000K LED's voor, als die ooit eens geleverd gaan worden...
Staat een stuk rustiger nu, vindt ik zelf...me is happy
Al een paar dagen in contact met een verkoper via MP over een set BMW Performance Brakes met e46 CSL schijven...
Is uiteindelijk een duitse naam op MP, met als locatie Utrecht terwijl het een slecht engels schrijvende " engelsman" in de UK is, met foto's waarop een pakje sigaretten (ter vergelijk hoe groot de klauwen zijn) met een spaanse tekst erop...
Dus toch maar besloten mijn 800 euries maar bij me te houden en verder te zoeken...
Iemand ervaring met het plaatsen van Porsche / Brembo Klauwen van een 955 serie (Cayenne) ?
Porsche remmen vallen ook af...Klaas en Arjan bij Beek Auto Racing gesproken en die gaven beide aan dat deze remmen als eerste eraf gehaald worden als een Porsche een beetje rem vermogen nodig heeft...nou gaan die natuurlijk wel iets harder dan mijn ouwe 3, maar was toch geen ideaal setje zeiden ze...