Gat in de zuiger. Inpa meet resultaten
Re: Gat in de zuiger. Inpa meet resultaten
Toevallig ook smeerolie verbruik?
Compressie test?
Mede door de vele pk's die je uit het blokje wilt halen zou het mij ook niet verbazen dat de zuigerveren/voeringen
ook harder aan het slijten zijn?
Ik zou als de verstuivers er uit zijn even de motor endoscoperen.
Compressie test?
Mede door de vele pk's die je uit het blokje wilt halen zou het mij ook niet verbazen dat de zuigerveren/voeringen
ook harder aan het slijten zijn?
Ik zou als de verstuivers er uit zijn even de motor endoscoperen.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
- Schmiedmann530
Auto is volledig onderzocht, blijkt dat er een ander motor in moet. Heb hem nu op marktplaats staan voor 10.000 euro's maar krijg onzin biedingen van 6000 euro. Dus heb ik besloten om er een ander motor in te zetten.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Succes met herstel.
Maar een auto met kapotte motor brengt nou eenmaal geen drol op. Ik vind dan ook 10k erg aan de prijs voor een e60 met kapotte motor.
Maar een auto met kapotte motor brengt nou eenmaal geen drol op. Ik vind dan ook 10k erg aan de prijs voor een e60 met kapotte motor.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Je vind er genoeg voor onder de 10k die een héél stuk jonger zijn met werkende motor.
Je gaat echt een liefhebber moeten vinden die exact de jouwe wil hebben. Dat kan wel even gaan duren.
Persoonlijk zou ik nooit een chipte wagen kopen, zeker niet als deze extreem gechipt is. Dit wijst erop dat de eigenaar op alles eruit wou halen en waarschijnlijk de wagen niet ontzien heeft. Liever zelf chippen.
Je gaat echt een liefhebber moeten vinden die exact de jouwe wil hebben. Dat kan wel even gaan duren.
Persoonlijk zou ik nooit een chipte wagen kopen, zeker niet als deze extreem gechipt is. Dit wijst erop dat de eigenaar op alles eruit wou halen en waarschijnlijk de wagen niet ontzien heeft. Liever zelf chippen.
525d E61 2007 pre-LCI
- Schmiedmann530
Ben het eens met je zou ook persoonlijk niet zo een getuned auto kopen. Mijne is weliswaar niet afgetrapt maar de pk's zijn er niet voor niets dus zelfs ik trap ik ook wel op zijn staart. De nieuwe motor word iig helemaal stront origineel geen chip niks erop. Heb er 1 gevonden met 118dkm maar hoe kan ik weten of dit originele km's zijn?
NAP rapport erop? 
Chippen hoeft overigens totaal niet slecht te zijn, gaat er dan wel om dat het door een goed bedrijf is gedaan die kwaliteit levert, en dat er rekening mee wordt gehouden met de motor zijn kunnen zonder overige aanpassingen aan de auto!
Chippen hoeft overigens totaal niet slecht te zijn, gaat er dan wel om dat het door een goed bedrijf is gedaan die kwaliteit levert, en dat er rekening mee wordt gehouden met de motor zijn kunnen zonder overige aanpassingen aan de auto!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Schmiedmann530
Hoe kan je een losse blok op mp nap aanvragen dan??
Klopt chippen hoeft niet slecht te zijn, maar hou hem gewoon origineel.
Klopt chippen hoeft niet slecht te zijn, maar hou hem gewoon origineel.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Dat is eigenlijk niet mogelijk.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem