Ik kon het onderwerp niet goed aangeven/bewoorden, dus maar zo proberen.
Wat ik hoop is dat ik wat adviezen mogelijk zou kunnen krijgen omtrent het volgende probleem. (of wens)
Ik heb: E90 met Professional radio/navi, iDrive, en defecte ULF (mulf?) in de kofferbak en geluid klinkt niet mooi.
Nieuwe ULF incl software update 675 pleuries.... hoop geld, weinig extra mogelijkheden, en geen garantie dat het gaat werken? (heel bijzonder

Anyway.. in mijn vorige BMW had ik een Kenwood met klapscherm met alles erop en eraan. Werkt subliem en klinkt standaard al erg goed (wel met juiste speakers natuurlijk.) Deze heb ik nog liggen en kan er eventueel ook in.
Kennis van mij zegt weer, Boordcomputer buiten spel zetten (verwijderen) en een Kenwood Dubbeldin erin zetten met alles erop en eraan. Je scherm en computer werkt dan niet, maar je hebt dan wel het beste van t beste erin wat alles kan.
Wat ik eigenlijk hoop te bereiken met dit bericht, is er onder jullie iemand die hier wellicht mee te maken heeft gehad? iets soortegelijks? heeft iemand een suggestie ten aanzien van bovenstaande?
Bij voorbaat dank voor jullie advies/antwoord...
Groeten,
Rene