radio opties voor e 46 2001
radio opties voor e 46 2001
hallo,
ik heb sinds kort een bmw 320 d e 46 overgenomen van het jaar 2001 , ben zeer content van de auto , enkel jammer het is een radio met cassette..
ik heb al tamelijk veel opties gezien op het internet zoals de cassete met aansluiting voor ipod en toestanden..
maar ik vroeg me nu eigentlijk af , kan ik die radio gemakkelijk vervangen door een cd radio en kan ik toch nog de knoppen op het stuur blijven gebruiken of zijn er tegenwoordig nu al betere oplossingen voor dit probleem?
mvg
ik heb sinds kort een bmw 320 d e 46 overgenomen van het jaar 2001 , ben zeer content van de auto , enkel jammer het is een radio met cassette..
ik heb al tamelijk veel opties gezien op het internet zoals de cassete met aansluiting voor ipod en toestanden..
maar ik vroeg me nu eigentlijk af , kan ik die radio gemakkelijk vervangen door een cd radio en kan ik toch nog de knoppen op het stuur blijven gebruiken of zijn er tegenwoordig nu al betere oplossingen voor dit probleem?
mvg
Re: radio opties voor e 46 2001
het is trouwens een buisiness radio moest dit helpen voor de uitleg .
mvg
mvg
Wat wil je nu want er zijn verschillende type's.
Met pijltjesnavigatie of met MP3 afspeelmogelijkheid(met of zonder interfase).
Heb nog 1 cd53 liggen.Alpine, Model CD53, Part Number 65. 12-6 915 711 (Sep 2001) Ipod Data Capable
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 3-Data-CDs!
Met pijltjesnavigatie of met MP3 afspeelmogelijkheid(met of zonder interfase).
Heb nog 1 cd53 liggen.Alpine, Model CD53, Part Number 65. 12-6 915 711 (Sep 2001) Ipod Data Capable
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 3-Data-CDs!
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Beste Smietzen,
Het is gebruikelijk dat nieuwelingen zich eerst voorstellen in het daarvoor bestemde gedeelte.
Zou je dit alsnog willen doen?
Citano.
Bimmerportal team.
Het is gebruikelijk dat nieuwelingen zich eerst voorstellen in het daarvoor bestemde gedeelte.
Zou je dit alsnog willen doen?
Citano.
Bimmerportal team.
///M-power
ik heb nog een business cd radio en grom audio interface voor op de cd wisselaar stekkers.
Laatst gewijzigd door Dcreator op 07 mei 2013, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Is dit een uit een pré facelift E46? 2001?grijsje schreef:ik heb nog een business cd radio en grom audio interface voor op de cd wisselaar stekkers.
BMW 530dA Touring Executive 2004 (E61)
ja komt uit een e46 1999. de usb is al verkocht radio ligt nog wel te wachten.
goed werkend, hij is bij mij uit omdat ik een dynavin heb. speelt ook gekopieerde cd's
goed werkend, hij is bij mij uit omdat ik een dynavin heb. speelt ook gekopieerde cd's
PMgrijsje schreef:ja komt uit een e46 1999. de usb is al verkocht radio ligt nog wel te wachten.
BMW 530dA Touring Executive 2004 (E61)