Ferrow - zoekende naar een BMW E39/E38
Ferrow - zoekende naar een BMW E39/E38
Hallo allemaal, bmw rijders,
Ik zal mijzelf even kort voorstellen, ik ben Ferrow woonachtig in Noord Holland, begin 30. Getrouwd en gelukkig met mijn vrouw.
Ik ben zelf nog op zoek naar een bmw e39 touring of een e38 7-serie.... maar ik denk dat de e39 touring praktischer is voor mijn werk en hond.... maar zal hiervoor in het juiste forum deel mijn vraag/vragen stellen.
Wellicht zie ik jullie wel op een meeting wanneer ik in het bezit ben van een bmw.
Tot snelllllll Ferrow
Ik zal mijzelf even kort voorstellen, ik ben Ferrow woonachtig in Noord Holland, begin 30. Getrouwd en gelukkig met mijn vrouw.
Ik ben zelf nog op zoek naar een bmw e39 touring of een e38 7-serie.... maar ik denk dat de e39 touring praktischer is voor mijn werk en hond.... maar zal hiervoor in het juiste forum deel mijn vraag/vragen stellen.
Wellicht zie ik jullie wel op een meeting wanneer ik in het bezit ben van een bmw.
Tot snelllllll Ferrow
F11 Imperial Blau M-pakket, 20 inch
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Ook ik stel mij maar even voor.
Welkom Ferrow! 
- Ramon 325 Vanos
Welkom,
Ook aanwezig op de M&G van 21 april? Check de event topics eens voor meer leuke evenementen!
Ook aanwezig op de M&G van 21 april? Check de event topics eens voor meer leuke evenementen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Zo hoor ben wakker
en nu een lekker bakkie erbij, heb vannacht gewerkt (in de asfaltsector) en nu even tijd om hier op het forum rond te kijken naar informatie... en die staat er genoeg heb ik al gezien
Ik zal gelijk eens kijken in het meeting-topic.. alleen heb ik natuurlijk nog geen bmw maar wellicht dat ik mijn auto om de hoek neerzet en dan tussen jullie mooie wagens rond ga lopen om mijzelf te verlekkeren
hahahaha
greetz... Ferrow
Ik zal gelijk eens kijken in het meeting-topic.. alleen heb ik natuurlijk nog geen bmw maar wellicht dat ik mijn auto om de hoek neerzet en dan tussen jullie mooie wagens rond ga lopen om mijzelf te verlekkeren
greetz... Ferrow
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Ferrow - zoekende naar een BMW E39/E38
Aanbod is niet echt groot als ik kijk naar wat voor 'eisen' ik heb helaas.. of ik ben lastig of ik moet maar nemen wat er staat... ik heb gelukkig geen haast en kijk even alles aan en ik ben stiekem ook over de grens aan het kijken via het net... alleen weet ik niet of dit echt rendabel is qua kosten met mijn budget
Voor die prijs zijn er ook zat NL'ers te vinden
Zo'n 7'en is niet praktisch maar is wel geweldig.... 730d! I like it
Voor die prijs zijn er ook zat NL'ers te vinden
Zo'n 7'en is niet praktisch maar is wel geweldig.... 730d! I like it