Klopt! Zit jij ook op DF? Edit: zie net je enthousiaste verhaal in het Nurburgring topic!
1-serie is ook mijn favoriet. Alleen niet erg praktisch. Rijgedrag is eigenlijk nog best verschillend.
1-serie is echt een auto om lekker mee te spelen, ligt ontzettend strak op de weg dankzij de brede banden en het M-onderstel. Op de snelweg is de auto wel erg gevoelig voor spoorvorming en niet bepaald het toppunt qua comfort.
Bij de 3-serie merk je tijdens het rijden wel duidelijk dat de auto een stuk zwaarder is. Maar het stuurt alsnog erg fijn.
Op de snelweg is de auto een stuk stiller en comfortabeler dan de 1-serie. Vooral het rolgeluid van de banden is een stuk minder. Besturing van de 3-serie is ook wat lichter dan van de 1-serie. Wat dat betreft zijn de auto's allebei gewoon perfect gebouwd voor de markt waarin ze zitten.
Nou is de 3-serie nog lang niet klaar qua interieur, onderstel, motor en exterieur en de 1-serie is gewoon af. Dus misschien veranderd m'n mening nog wel een beetje als ik wat verder ben met de 3-serie.
Naast het rijden vind ik ook het customizen ontzettend leuk om te doen, alleen is de 1-serie eigenlijk al perfect. Zou niet weten wat ik daar nog aan moet aanpassen. En de 3-serie moet nog genoeg aan gedaan worden. Oftewel een perfecte combo qua auto's.