Interieurkleuren

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Riceaux

Interieurkleuren

Bericht door Riceaux » 05 apr 2013, 13:33

Beste forummembers,

Ik heb recentelijk een ander interieur opgehaald voor mijn e46 Touring, maar dit interieur heeft een leerbehandeling nodig om weer in top conditie te komen. Echter kan ik er niet uit komen wat voor kleuren het interieur nou precies heeft. Het bedrijf waar ik het interieur vandaan heb stuurde als antwoord op die vraag, SONDERPOLSTERUNG (Z1XX), wat volgens mij betekend dat het een individual uitvoering is. Misschien dat 1 van jullie het weet.

Afbeelding
Afbeelding

DJLeonardo

Re: Interieurkleuren

Bericht door DJLeonardo » 05 apr 2013, 18:07

Het is hier de bedoeling dat je je even voorsteld in een voorstel topic. Zou je dat even willen doen?

tweekleuren interieur is zover ik weet altijd sonderpolsterung. Oftwel een speciaal op verzoek gemaakt interieur.
De kleuren zullen wel terug te vinden zijn en het leer ook.
Op colourlock kan je wel kleuren terugvinden.
Als je bij hem de kleur besteld is het nagenoeg identiek als origineel. Wel lastig te verven met tweekleuren hoor.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Riceaux

Re: Interieurkleuren

Bericht door Riceaux » 06 apr 2013, 17:50

Voorstel topic aangemaakt, helemaal vergeten. :duim:

Heb ondertussen de kleurcode's binnen. Nu alleen de namen nog.
De kleurcode's zijn: Leather in Nappa dark grey (nb. 2 261 750), Seat main parts in Nappa grey (nb. 2 261 748).
Staan wel namen bij, maar niet de namen die BMW hanteert helaas.
Laatst gewijzigd door E36 M-Style op 07 apr 2013, 04:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, zie de bimmerportal huisregels m.b.t. quoten.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”