Deze week gaan we wrappen, mat zwart.

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Ralph

Re: Deze week gaan we wrappen, mat zwart.

Bericht door Ralph » 24 mar 2013, 14:59

Wel dikke reclame voor prowrap.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!

Quadrantz

Bericht door Quadrantz » 24 mar 2013, 17:56

Ik vind het ook een boel geld (is spuiten niet goedkoper? :whistle: ) en had eerder voor een andere kleur gekozen (wit met zwarte spiegels, diffusor en dak :love: ).

Het belangrijkse is natuurlijk dat jij er blij mee bent en je hebt er een unieke 550i van gemaakt :duim:

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 24 mar 2013, 18:00

laat maar eens een complete auto spuiten. ik denk dat je dan wel 1k duurder uit bent.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Ondergronds

Bericht door Ondergronds » 24 mar 2013, 18:44

Als je die kleur permanent wilt is het dan toch aanzienlijk goedkoper.

tophaar.nl

Bericht door tophaar.nl » 24 mar 2013, 19:57

Mijn mening het is overbodige luxe, weggegooid geld 2250,- euro met deze crises tijd :gek:
He ik rijd wel een 550i jaaaaa, ik help iedereen de crisis door denk aan het verbruik en de accijnzen die ik daar over betaal en aan het feit dat ik mensen aan het werk hou door mijn auto te laten wrappen, daar gaat ook weer een honderd of 7 naar de staat ik zie het als nivelleren geld moet rollen en sparen lijd ons naar een crisis!!! we leven nu eenmaal in een consumptie maatschappij JA :ja:

De Bimmer is vandaag door vrienden opgehaald voor hun bruiloft morgen dus dat streelt mijn ego enorm, en zoals Dcreator al zegt
geld in je auto stoppen is altijd geld weg, crisis of niet,

zijn we daar niet autogekken voor? ;)
We zitten op dit forum omdat we net iets meer hebben met onze auto's als de gemiddelde nederlander en juist het delen van onze mods inspireert.

Ralph meld en ik citeer
Wel dikke reclame voor prowrap.
En dat verdienen ze ik ben blij dat ik dit met jullie kan delen en ik heb de eigenaar gisteren gemeld dat ik de spiegels liever matzwart wil hebben ipv carbon en ik mag van de week komen en dan past ie het aan. En als je denkt dat zelfs die vervelende hoekjes zo strak zijn gewrapped dan denk ik "vakmanschap"
Ik vind het ook een boel geld (is spuiten niet goedkoper? :whistle: ) en had eerder voor een andere kleur gekozen (wit met zwarte spiegels, diffusor en dak :love: ).
Ik heb nog gedacht aan wit omdat dat in tegenstelling tot 10 jaar terug (een witte blijf de mee zitten) de kleur is, maar mijn auto was carbon black en dan is wit moeilijk (denk aan de lijsten binnen de deuren etc.) Spuiten kost 2 keer zoveel en als je een auto matzwart laat spuiten is dit door het ontbreken van de blanke lak zeer gevoelig voor vlekken.
De sponningen zijn ook meegenomen of heb je bij de instap nog gewoon de kleur van de car ?
Dat had dan inderdaad ook mogelijk geweest maar dan ben je uiteraard meer euro's kwijt, maar het kan.
Mijn buurman had het ooit opzijn Audi A6 laten doen in het matwit en naarweghalen over paarjaar van het folie zaten er allemaal rare vegen in het lak en moest de hele auto opnieuw laten spuiten.
Ja dat kan wel zo zijn maar als ik het door prowrap laat verwijderen is me gegarandeerd dat dit niet het geval zal zijn. Maar mijn 550i is uit 2006 en ik wil er nog jaren in rijden tot de nieuwe M5 betaalbaar is, dus ik denk niet dat dit een probleem zal zijn en ik rij nog jaren in een brute vette bak (is persoonlijk) die je niet elke dag ziet rijden en ik ben een autofreak en het is mijn persoonlijke hobby.

Maar als ik het ooit nog kan doen dan koop ik een F10 M5 maar ik ben geen directeur en kan deze pas kopen als ie betaalbaar is, en ik wilde zo graag een E60 M5 maar het verbruik en onderhoud kan ik echt niet betalen. Maar iedereen moet een droom hebben en voor mij in auto's is dat de F10 M5 die sneller is dan de E60 en in verbruik nog zuiniger is dan mijn 550i.

Maar al met al zijn wij super trots en heb ik hard moeten sparen voor mijn droom auto en dat is deze en ik waardeer al de complimenten.
geld in je auto stoppen is altijd geld weg, crisis of niet,
En zo is het en ik heb mijn Kia Rio van de zaak ingeruild op de Bimmer, en ik had in 12 maanden 9000 euro afgeschreven!!!! Dus ik maak die fout nooit meer om in een saaie belastingvrije auto te rijden die zoveel afschrijft!! Liever een 550i matzwart gewrapped dan in een economisch verantwoord saai koekjes blik te gaan rijden.

Dit was onze auto voor de Kia een rover 75 2.5 v6 http://youtu.be/S0SoIQumL_A en die hadden we ook gepimt en dat heeft ook geld gekost, maar dit was eigenlijk een engelse BMW maar ik miste de kwaliteit en het vermogen. Deze bak met de door BMW ontwikkelde motor gaf 170pk (belachelijk weinig voor BMW standaarden) en verbruikte net zoveel als de 550i??? Ik heb deze ook met verlies verkocht aan vrienden en ben blij dat hun ervan genieten maar je geld in een auto is altijd weg Kia of BMW etc. maar je bent een autofreak of nie!

Dus al met al ga niet zeiken over een crisis of dat wrappen niet oké is :) Maar waardeer het feit dat ik mijn hobby met jullie deel ;)
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!

kos.be

Bericht door kos.be » 24 mar 2013, 22:12

Als dit forum een "Vind ik leuk" knop had gehad, had ik er bij bovenstaande post op geklikt!
Go tophaar.nl!

En ik vind je auto super geslaagd!
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.

BrianGT

Bericht door BrianGT » 24 mar 2013, 22:35

Als beheerder kunnen we dit soort projecten juist ontzettend waarderen. Reclame of niet, ik zal ze eens mailen over adverteren op BimmerPortal :)
Afbeelding

yltkdy

Bericht door yltkdy » 25 mar 2013, 00:19

Ik kan me daar nou eigenlijk nog steeds niets bij voorstellen, dat wrappen. Ok ik zie hier nou een mooi resultaat, maar hoe lang blijft zoiets nou zitten? Krijg je naar verloop van tijd toch geen loslatingen, luchtbellen etc.

En zoals hier al aangegeven, wat als je het er af wilt halen, kan je dus gelijk je auto over laten spuiten? zie het nut er dan absoluut niet van in.

bmw530i

Bericht door bmw530i » 25 mar 2013, 01:02

Ik vind het heel erg netjes gedaan,dat mat zwarte is niet zo mijn ding maar dat is ook mijn mening.
Het uit laten"blinken"gaat niet meer,haha.
Ik houd hem mooi zoals jij hem eerst had en krijg er nu nog steeds vaak complimenten over.
Ik weet het ook niet of dat eraf halen goed gaat komen het is zeker dat het sporen na laat,kijk maar eens naar een bestickerde auto waar het op heeft gezeten.Alleen bij een lak met blankelak laag ze je het veel minder.
Ik ken twee jongens die hun bmw hadden laten wrappen en het er naar een jaar afwilde hebben.Een auto ervan is helemaal overgespoten.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d

Vaporized

Bericht door Vaporized » 25 mar 2013, 10:23

Schitterend is mat zwart.. Ziet er zeer goed uit beoordelend vanaf de foto's..
Hoe lang heb je nou garantie op het wrappen ? En dan bedoel ik verkleuren door zon, loslaten vd folie e.d.

Wil je eens een foto posten van de binnenzijde deurranden of kofferklep ?
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver

Tourer

Bericht door Tourer » 25 mar 2013, 10:55

Nu nog een zwarte achterkant in je koplampen (volgens mij heeft forumlid Schiedmann die) en je hebt helemaal een stealth BMW :)
Ik deel je mening dat de zwarte spiegels beter zullen staan dan dat carbon.
Nu ik je foto's zie (al die mods) begint een setje andere velgen weer te kriebelen :whistle: .

En idd een BMW is een hobby die EURI's kost, maar daar staat veel :driving: plezier tegenover. :duim:
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 26 mar 2013, 08:24

Gewoon heeeeeeeel gaaf :duimen:
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

suyker

Bericht door suyker » 26 mar 2013, 09:03

Zit ook nog te twijfelen over een wrap in de toekomst. Iets van frozen white of zo.

Het is wel erg netjes gedaan. Had zelf bij JDcustoms gekeken. DIe doet ook goede zaken. Heb ooit cursus wrappen gedaan en er komt wel wat bij kijken idd.

Mijn vraag is ook. Hoelang gaat het mee uiteindelijk? EN als ik ckerheid krijg dat de lak niet beschadigd word achteraf dan ga ik er goed over nadenken
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles

Dark knight edition
Afbeelding

Repsol

Bericht door Repsol » 26 mar 2013, 22:33

Echt heel erg mooi!! kan er niets anders van zeggen!!

:jack:

tophaar.nl

Bericht door tophaar.nl » 03 apr 2013, 22:47

Bij deze bedankt voor de positieve reacties, het is dan ook naar onze mening een echte stoere en aparte verschijning geworden.

Nu gaan we bij prowrap de achterlichten nog laten donker maken, voor wie zich afvraagd hoe dat zit met de apk...nu je moet 2 reflectoren met een magneet op je kofferbak zetten en hij komt er doorheen.

Prowrap gaat de spiegels nog mat maken (gratis) en ze maken de diffuser voor de dubbele dempers die we bij pmpreformance gaan laten monteren ook mat maken ipv carbon.

Had laatst wel de pech dat ik mijn auto niet uit kon omdat mijn slot het niet meer deed, een whapje naar geoffrey van prowrap en hij kwam de auto 's morgens ophalen en de volgende dag gefixed weer afgeven aan de deur, dat getuigd van betrokkenheid.

Ik zal nog eens vragen hoe het zit met verkleuren van de folie, maar hij heeft me verzekerd dat dat als hun de folie verwijderen de lak nog in de staat zal zijn als deze was op het moment van het wrappen.

Ze geven 3 jaar garantie en stel het is na 5 jaar aan vervanging toe dan kun je de auto opnieuw laten wrappen en dan ben je nog niet het bedrag kwijt wat je had betaald met spuiten en dan is je auto weer als nieuw!

Had ik het laten spuiten dan gaat het door het ontbreken van de blanke lak snel lelijk worden en dan ga je niet na 5 jaar weer 5000 euro investeren om je auto opnieuw te laten spuiten, toch?

Maar al met al hebben wij de vetste BMW 550i uit Eindhoven en we zijn er super trots op, lang gewacht en gespaard maar dan heb ik dus nu wel mijn midlife crisis bak!! (ik word deze maand 40 :'( )

Mvg,

Sal

ps ik heb in de deurstijlen wel een foto gemaakt maar je ziet eigenlijk niets omdat mijn BMW al Carbon black was, dus ook dat is netjes afgewerkt.
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”