Jeffrey - BMW E46 318d
Jeffrey - BMW E46 318d
Hallo, ik ben jeffrey woon in nieuweschans en heb sinds kort een bmw 318d e46 facelift.
foto's komen nog wel, de auto staat momenteel op winterbanden en moet nog even kijken naar zomer velgenen banden. ik zat te denken aan m6 velgen en dan 18 inch. Ook wil ik de ramen laten blinderen en heb net een setje smd led angel eyes besteld bij hl automotive, deze hoop ik morgen binnen te hebben en in te bouwen. Verder hoop ik hier meer kennis op te doen van en over bmw en zal ik mijn best doen om eventueel een helpende hand te bieden als ik iets kan betekenen.
met vriendelijke groet,
Jeffrey
foto's komen nog wel, de auto staat momenteel op winterbanden en moet nog even kijken naar zomer velgenen banden. ik zat te denken aan m6 velgen en dan 18 inch. Ook wil ik de ramen laten blinderen en heb net een setje smd led angel eyes besteld bij hl automotive, deze hoop ik morgen binnen te hebben en in te bouwen. Verder hoop ik hier meer kennis op te doen van en over bmw en zal ik mijn best doen om eventueel een helpende hand te bieden als ik iets kan betekenen.
met vriendelijke groet,
Jeffrey
Re: Hallo, bij deze stel ik mijzelf even voor.
Welkom Jeffrey!
Maak gerust een showroom aan en laat ons de veranderingen zien aan je auto

Maak gerust een showroom aan en laat ons de veranderingen zien aan je auto

- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom!
Zijn inderdaad benieuwd naar de foto`s

///M-power
Welkom op het forum!
Persoonlijk zou ik die M6 velgen laten liggen, je auto gaat er al snel erg fout door ogen!
Ik zou zeggen, blader eens wat showrooms door! wie weet doe je nog wel ideeën op!
En vergeet ook zeker niet onze meetingtopics door te kijken, hopelijk zien we je ergens terug!
Persoonlijk zou ik die M6 velgen laten liggen, je auto gaat er al snel erg fout door ogen!
Ik zou zeggen, blader eens wat showrooms door! wie weet doe je nog wel ideeën op!

En vergeet ook zeker niet onze meetingtopics door te kijken, hopelijk zien we je ergens terug!

>>>>Showroom E36's<<<<
Ik zal hem van de week wel even wassen, heb net de angel eyes er in gezet die ik besteld heb bij hl automotive, moet het alleen nog even aansluiten op de binnenverlichting ( echter niet de extra kabelset mee besteld, iemand een schema liggen toevallig?)E36 M-Style schreef:Welkom!

Tja, er is ook zoveel keus haha, de m6 velgen spraken mij wel aan omdat ik ook een zwarte auto heb, dus dat steekt mooi af, in welke zin lijkt het fout? en welke velgen zou een betere keus zijn, liever niet iets waar je iedereen standaard mee ziet hahaDcreator schreef:Welkom op het forum!
Dan zou ik al zeker geen M6 velgen pakken, er zijn namelijk maar zat gasten bij, die de M6 velg als 1e mod toepassen!
En persoonlijk vind ik (en aardig wat mensen hier denken hier volgens mij ook zo over), dat de M6 velg niet bij het concept van de e46 past!
Als alternatief? tsjah das lastig! ieder zijn smaak! Als ik je wat suggesties zou mogen doen:
BBS Lemans
BBS CH
BMW Style 135m
CSL Velgen
als je dicht bij het origineel wil blijven zou je hier eens kunnen kijken:
http://www.bmwstylewheels.com
En anders misschien wat ideeën opdoen in dit topic?
viewtopic.php?f=36&t=870&start=1605
En persoonlijk vind ik (en aardig wat mensen hier denken hier volgens mij ook zo over), dat de M6 velg niet bij het concept van de e46 past!
Als alternatief? tsjah das lastig! ieder zijn smaak! Als ik je wat suggesties zou mogen doen:
BBS Lemans
BBS CH
BMW Style 135m
CSL Velgen
als je dicht bij het origineel wil blijven zou je hier eens kunnen kijken:
http://www.bmwstylewheels.com
En anders misschien wat ideeën opdoen in dit topic?
viewtopic.php?f=36&t=870&start=1605
>>>>Showroom E36's<<<<
jah super, sugesties zijn van harte welkom. heb inmiddels ff een showroom gemaakt met 3 foto's alvast