Bestaat een 500d?
-
superalio
Bestaat een 500d?
Vanmorgen zag ik een e61 (kon even niet zien of het een LCI was) vlakbij waar ik woon met de badge 500d!
Ik heb even in mijn ogen geknepen en nogmaals goed gekeken maar er stond dus echt 500d.
Ken dat?
Nu zag ik ook dattie dezelfde vorm uitlaat had als ik: dus ik gok een 'gewone' 520d met iemand met humor. Ik vond het niet kunnen, maar goed.
Ik heb even in mijn ogen geknepen en nogmaals goed gekeken maar er stond dus echt 500d.
Ken dat?
Nu zag ik ook dattie dezelfde vorm uitlaat had als ik: dus ik gok een 'gewone' 520d met iemand met humor. Ik vond het niet kunnen, maar goed.
Re: Bestaat een 500d?
Bedoel je deze?

- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Een zwarte?
En nee dit bestaat niet? Is misschien iemand wat kwaliteit wilt rijden maar toch zichzelf voor blijft houden dat er een ster opzit, klinkt meer als een afgezaagd Mercedes model nummer haha
En nee dit bestaat niet? Is misschien iemand wat kwaliteit wilt rijden maar toch zichzelf voor blijft houden dat er een ster opzit, klinkt meer als een afgezaagd Mercedes model nummer haha
///M-power
Nee hoor, was even een snelle google image search. Maar heb hier in de buurt ook weleens een 300d zien rijden, dus dat gegoochel met nummers komt vaker voor. 
Hahaha dit is een 520d kraakt hem wel af aan de uitlaat kan je het al zien dat het een 4 cylinder is.
BMW Bayerische Motoren Werke
-
superalio
Hahaha
Ik heb ook een 520d met 4 cilinders en zo'n mooie uitlaat
En over de uitlaat gesproken: vindt het wel de mooiste!
Maar goed volgende keer spreek ik die meneer wel op aan.
Ik heb ook een 520d met 4 cilinders en zo'n mooie uitlaat
En over de uitlaat gesproken: vindt het wel de mooiste!
Maar goed volgende keer spreek ik die meneer wel op aan.