sonniboy voor bmw e61
sonniboy voor bmw e61
hallo
Heeft iemand een idee, waar ik de zonneschermen kan kopen, waar de raam van de achterklep in een gedeelte is.
Sonnyboy levert ze volgens mij niet voor de e61 en privacy shades kan ze wel leveren alleen de achterraam in 2 delen.
mvgr harm
Heeft iemand een idee, waar ik de zonneschermen kan kopen, waar de raam van de achterklep in een gedeelte is.
Sonnyboy levert ze volgens mij niet voor de e61 en privacy shades kan ze wel leveren alleen de achterraam in 2 delen.
mvgr harm
eeuwigheid duurt het langst..........
Re: sonniboy voor bmw e61
hallo
Daar sta ik van te kijken dat daar niemand ervaring mee heeft,maar ik heb de privacy shades besteld en
na 2 dagen maar weer retour gestuurd.
Je krijgt ze namelijk in 8 delen....2 voor de achterraam bij de achterbank
1 voor de vaste achterraam
en 2 delen voor de raam van de achterklep.
de delen van de vaste achterraam en het driehoekje bij de achterraam zitten tussen de rubbers en dat gaat wel.
maar voor de rest is het bagger en dat voor een prijs van 160 euro..
weet niet hoe strak dat de originele van bmw zitten maar die zijn ook minimaal 2 keer zo duur.
dus ik heb een afspraak gemaakt voor mijn ramen te tinten,en dat voor een leuke prijs..
mvgr harm
Daar sta ik van te kijken dat daar niemand ervaring mee heeft,maar ik heb de privacy shades besteld en
na 2 dagen maar weer retour gestuurd.
Je krijgt ze namelijk in 8 delen....2 voor de achterraam bij de achterbank
1 voor de vaste achterraam
en 2 delen voor de raam van de achterklep.
de delen van de vaste achterraam en het driehoekje bij de achterraam zitten tussen de rubbers en dat gaat wel.
maar voor de rest is het bagger en dat voor een prijs van 160 euro..
weet niet hoe strak dat de originele van bmw zitten maar die zijn ook minimaal 2 keer zo duur.
dus ik heb een afspraak gemaakt voor mijn ramen te tinten,en dat voor een leuke prijs..
mvgr harm
Heb mijn ruiten onlangs ook laten tinten voor 300 euro. Netjes gedaan!
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.
hoi
ik mag er 295 euro aftikken,en met certificaat en 15 jaar garantie.
heb de 22 een afspraak gemaakt dus ben wel benieuwd..
ik mag er 295 euro aftikken,en met certificaat en 15 jaar garantie.
heb de 22 een afspraak gemaakt dus ben wel benieuwd..
Laatst gewijzigd door Rene08 op 18 mar 2013, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Certificaat heb ik niet, maar heb wel levenslange garantie gekregen op verkleuren en loskomen.
Eigenlijk was ik op zoek naar een firma om mijn voorruit te laten vervangen, goedkoper dan bij BMW (€860) of Carglass (€996). Uit nieuwsgierigheid heb ik bij de verschillende firma's ook prijs gevraagd voor het tinten van de ruiten. Er kwamen er nog goedkopere uit voor het tinten, maar de voorruit was daar dan weer wat duurder. Uiteindelijk heb ik €600 betaald voor het vervangen van de voorruit en het tinten van de ruiten. Voor de koffietjes hoefde ik niet bij te betalen.
Weet je al welke tint je gaat nemen? Ik heb 20 of 25% lichtdoorlatend genomen.
Eigenlijk was ik op zoek naar een firma om mijn voorruit te laten vervangen, goedkoper dan bij BMW (€860) of Carglass (€996). Uit nieuwsgierigheid heb ik bij de verschillende firma's ook prijs gevraagd voor het tinten van de ruiten. Er kwamen er nog goedkopere uit voor het tinten, maar de voorruit was daar dan weer wat duurder. Uiteindelijk heb ik €600 betaald voor het vervangen van de voorruit en het tinten van de ruiten. Voor de koffietjes hoefde ik niet bij te betalen.
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.
- Kingfisher
- Contacteer:
Je kunt het zonnescherm gewoon bij elke BMW dealer bestellen. Bestaat uit één stuk en is gemakkelijk te plaatsen en te verwijderen.
Ik was voor de kofferbak (zijramen en achterruit) iets van 200 euro kwijt.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
ja ik ga voor de 20% lichtdoorlatend,dat is gelijk aan voertuigen vanaf fabriek getint,zo staat het teminste op hun pagina..kos.be schreef:
Dat klopt maar daar vragen ze bijna 400 euro voor,en dat gaf voor mij de doorslagKingfisher schreef:Je kunt het zonnescherm gewoon bij elke BMW dealer bestellen. Bestaat uit één stuk en is gemakkelijk te plaatsen en te verwijderen.
voor de ruiten te laten tinten..
De sloop staat vol met sonniboys!!! ook voor een redelijke prijsje krijg je ze mee!
BMW e60 530D 231 PK 2006
| Op zoek naar Privacy Shades |
| Op zoek naar Privacy Shades |
Hey, dat ziet er goed uit! Waar heb je dat tinten laten doen? En wat was je er in totaal voor kwijt?
BMW E61 2010 : 

Heb ze ook gekocht, bij Winparts.nl

BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
- bellatorfortis
dat tinten van je ramen harm1965 ziet er gelikt uit !!!!
ga toch ook eens informeren !!!! hier in de buurt
ga toch ook eens informeren !!!! hier in de buurt
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......
hoi
Ik was totaal 295 euro kwijt incl.certificaat met 15 jaar garantie..
Website: www.windowtinten.nl
gr harm
Ik was totaal 295 euro kwijt incl.certificaat met 15 jaar garantie..
Website: www.windowtinten.nl
gr harm