Welke LED angel eyes voor E60?
Re: Welke LED angel eyes voor E60?
Waar heb je ze besteld & Hoeveel ? 

Laatst gewijzigd door Rene08 op 14 feb 2013, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Op Ebay, 80 pond incl. verzendkosten. (Zoals op de snelkoppeling van tom_il)
Ik heb de 32W Versie liggen , maar momenteel liggen de OEM Angel Eyes er terug in .. Het heeft toch nog altijd het beste resultaat .. 32W goed zichtbaar bij duister weer en weinig zonlicht .. Maar bij veel direct zonlicht bijna onzichtbaar in vergelijking met de Gele standaard .. Mjaa .. 

Net de Mtec v3 bij HenriThijssen gezien. Je ziet ze idd bij daglicht. Dat wordt weer shoppen vrees ik 

Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Mtec V3 feller dan de Angel Eyes 32W ? 

Ik twijfel nog steeds ofwel voor De Originele Dagrijlichten te rijden (Geel) of wel met Angel Eyes 32W Wit rond te rijden (en als het niet fel genoeg is overdag bij hevig zonlicht zou ik constant met Xenon lichten rijden, maar wel mooi effect samen wit ..) Wat zouden jullie doen? 

Hallo Allen,
De 32W ledjes zitten er naar tevredenheid een paar dagen in. Erg zonnig weer hebben we nog niet meegemaakt afgelopen dagen, maar overdags en s'avonds zijn de leds duidelijk feller dan de standaard lampjes.
Ik wilde foto's toevoegen, maar ik zie staan: bijlagequota is bereikt. Heeft dit te maken met het aantal maximum foto's?
De 32W ledjes zitten er naar tevredenheid een paar dagen in. Erg zonnig weer hebben we nog niet meegemaakt afgelopen dagen, maar overdags en s'avonds zijn de leds duidelijk feller dan de standaard lampjes.
Ik wilde foto's toevoegen, maar ik zie staan: bijlagequota is bereikt. Heeft dit te maken met het aantal maximum foto's?
Neen hoor. Gewoon naar http://tinypic.com/index.php gaan .. (Je upload uw foto als bestand) & je veranderd bij resize naar "Website/E-mail" en dan tik je die bevestigingscode gewoon over & dan kopieer je gewoon de link dat bij "IMG Code for Forums & Message Boards" staat .. Voila !
Benieuwd naar de foto's !

Benieuwd naar de foto's !

Laatst gewijzigd door Rene08 op 14 feb 2013, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Quinten bedankt!
De foto's zijn genomen met mijn telefoon. Op de foto's ziet het led kleur er een beetje groenig uit en lijken de ringen niet strak (wazig/onscherp), maar in werkelijkheid zijn ze mooi wit en strak!
Links standaard, rechts 32W led

De foto's zijn genomen met mijn telefoon. Op de foto's ziet het led kleur er een beetje groenig uit en lijken de ringen niet strak (wazig/onscherp), maar in werkelijkheid zijn ze mooi wit en strak!

Laatst gewijzigd door Davud op 14 feb 2013, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi resultaat! Ik heb ook reeds 32w zitten..

Heb dit net gevonden op internet ... http://www.carled.nl/xenonset-voor-bmw-angeleyes.html . Dit is voor angel eyes dagrijlichten .. Gewoon Plug & Play & je hebt super heldere dagrijlichten WIT ? 

Content van de Angel Eyes tot nu toe ?Davud schreef:Quinten bedankt!

Ben je er tevreden mee nu in het felle zonlicht ? Als de zon echt overdag schijnt fel is het niet/zelden echt merkbaar .. Denk eraan om terug de OEM Angel Eyes te steken .. Jij ?Davud schreef:Quinten bedankt!

Heyyy, ja ik ben nog steeds tevreden. Als overdags de felle zonlicht direct op de koplampen schijnt is het nauwelijks te zien, maar dat geldt denk ik ook voor de standaard lampjes. De gele kleur valt misschien wel meer op. Maar over het algemeen zijn de angel eyes ook overdags zeer duidelijk te zien met deze leds. Ik ben niet van plan om de originele terug te zetten in ieder geval. 

Inderdaad, maar toch nu het zomer wordt is het dagelijks zonlicht & zie je deze zelden de witte leds & vindt ik het toch spijtig omdat het een optie op de wagen is de dagrijlichten .. De binnenste ring schijnt voldoende hoor (Zie foto's van mij) maar de buitenste bijna niet .. dus overdag "noppes" .. Heb gezien op aliba.com dat er al een 40W versie uit is ...
Laatst gewijzigd door Rene08 op 15 mar 2013, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.